دوربین مدار بسته / مقالات دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : درنا

 

لزوم طراحی سایت حقوقی و وکالت

طراحی سایت حقوقی و وکالت در دسته پروژه های طراحی سایت بسیار مهم و حساس قرار دارد چرا که اصطلاحات، قوانین، نحوه همکاری، لغات و واژگان تخصصی و حیطه کاری آنها بسیار خاص است و معنای آنها باید به طور کامل و دقیق با ذکر جزئیات انتقال داده شود و بهترین منبع و مرجع برای مراجعین و موکلین نیز، وب سایت شرکت های حقوقی و وکالتی است که تنها با طراحی وب سایت حقوقی و وکالت این مسیر ارتباطی باز خواهد شد.
علاوه بر این موارد دلایل مختلفی وجود دارند که طبق آنها مشخص می شود چرا چنین شرکت هایی در این حیطه فعالیت نیاز به طراحی سایت حقوقی و وکالت دارند. شاید کم و بیش با این موارد آشنا باشید اما اجازه دهید تا با بیان دلایل و لزوم راه اندازی سایت حقوقی و وکالت دقیقتر در مورد آن صحبت کنیم:

  • کسب اعتبار و اعتماد: شرکت های حقوقی که وب سایت نیز دارند و در فضای آنلاین فعال هستند خیلی سریعتر شناخته می شوند و بواسطه شهرتی که کسب می کنند به مورد اطمینان پذیرتری تبدیل می گردند و به طور کلی افراد حاضر نیستند با شرکت های گمنام و بدون وب سایت همکاری داشته باشند.
  • نماینده برند شماست: علاوه بر کیفیت و حسن انجام کار باید به شکل مشهودی نشان دهید که چقدر برند و شرکت قابل اعتماد و حرفه ای هستید و به موکلین خود احترام می گذارید و این امر تنها از طریق طراحی سایت حقوقی و وکالت که حرفه ای و اصولی طراحی شده و اطلاعات کاملا آپدیتی دارد مشخص است.
  • روشی برای آموزش مخاطب: کسب درآمد در این حرفه فقط به انجام بازاریابی و تبلیغات نیست بلکه باید بتوانید اطلاعات مفیدی هم ارائه کنید و برای اینکه به مسائل غالب جامعه بپردازید و موارد حقوقی پیرامون آن را به طور شفاف توضیح دهید بهترین کار چیست؟ بهترین و سریعترین روش طراحی سایت حقوقی و وکالت است. با این کار هم مشکلات موکلین و بازدیدکنندگان را رفع کرده اید و هم خود را به عنوان منبع مورد اعتماد معرفی ساخته اید.
  • برندینگ قوی: برای اینکه بتوانید برندینگ قویتری داشته باشید باید به تمامی بازار هدف خود دسترسی داشته باشید و این فقط با فعالیت در فضای دیجیتال و آنلاین از طریق ساخت سایت حقوقی و وکالت امکان پذیر است. هر چقدر طراحی قویتر باشد و رتبه بهتری گرفته باشد به برند معتبر و قویتری تبدیل خواهید شد.
  • توضیح گستره خدمات و اطلاع رسانی: بهترین ابزار دیجیتال برای معرفی کامل خود، اهداف، دستاوردها و خدمات، وب سایت است و لذا باید طراحی سایت حقوقی و وکالت انجام شود. ضمنا همیشه بازدیدکنندگان برای انعقاد قرارداد و پرونده های حقوقی خود وارد چنین وب سایت هایی نمی شوند بلکه برای اطلاع از مواد قانونی و پیدا کردن پرسش های خود حتی از نوع پروژه دانشگاهی به بازدید می پردازند و لذا تنها راه جذب افراد مختلف با هر نوع هدفی ایجاد سایت حقوقی و وکالت می باشد.

و غیره. لذا همانطور که مشاهده کردید بدون طراحی وب سایت حقوقی و وکالت، کسب درآمد و برندسازی به صورت فردی یا شرکتی (سازمانی) امکان پذیر نیست. در ادامه به جنبه های دیگر آن می پردازیم.

ویژگی های طراحی سایت حقوقی و وکالت

ویژگی های طراحی سایت حقوقی و وکالتدر صورتی که هدف شما از ساخت سایت حقوقی و وکالت این باشد که همیشه برای خوانندگان و بازدیدکنندگان جذابیت داشته باشید و مورد اعتماد باقی بمانید و از روش های مختلف بتوانید مشکلات آنها را حل کرده و درآمدزایی خوبی داشته باشید پس ویژگی هایی که نام می بریم را حتما هنگام طراحی سایت حقوقی و وکالت در آن قرار دهید یا از شرکت طراح وب که با آن همکاری دارید بخواهید این موارد را رعایت کند:

  • دکمه های دعوت به عمل: این دکمه ها که به CTA هم معروف هستند در بین متن خواننده را ترغیب به انجام کاری می کنند که در وب سایت های موسسه حقوقی و وکالت نیز باید از آنها استفاده کرد مثل؛ «مطالعه بیشتر»، «عضویت در سایت»، «دانلود و مشاهده ویدیو» و غیره. البته باید دقت کنید که تعداد آنها نباید زیاد باشد و باید سایز فونت و رنگ آن طوری انتخاب شود که بیننده به راحتی ببیند.
  • ریسپانسیو بودن: یکی از ویژگی های بسیار مهم موقع طراحی سایت حقوقی و وکالت این است که آنها را موبایل ریسپانسیو یا سازگار با گوشی و تبلت طراحی کرده باشید تا کاربرانی که از طریق موبایل وارد وب سایت شما می شوند هیچ مشکلی در لود، مشاهده مطالب و کلیک بر روی منوها و غیره نداشته باشند و به عبارتی به خوبی بر روی گوشی های آنها لود شود.
  • نوع متن و لحن بیان: لحن بیان محتواهایی که می نویسید باید کاملا جدی باشد و این کار را باید با انتخاب نوع فونت و سایز مناسب و بیان جدی عبارات و مسائل و مواد قانونی نشان دهید.
  • درج ویدیو: متن های حقوقی، سنگین و خسته کننده هستند و شاید مخاطب حوصله خواندن تمام آنها را نداشته باشد به همین دلیل بهترین کار این است که موارد مهم را به شکل خلاصه ویدیو یا توضیحات کلی ارائه کرده و سپس فایل ویدیویی که تهیه کرده اید را قرار دهید. این ویژگی در جذب مخاطب و ماندگاری آنها و حتی بسته شدن قرارداد همکاری از طریق تأثیرگذاری زیاد روی مشتریان، هنگام طراحی سایت حقوقی و وکالت بسیار حائز اهمیت است.
  • سرعت: سرعت وب سایت از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و موقع طراحی هر نوع وب سایتی مثل طراحی سایت حقوقی و وکالت حتما سرعت لود آن را چک کنید که زیر 3 ثانیه باشد در غیر این صورت مشتریان زیادی را از دست خواهید داد مخصوصا کسانی که از طریق موبایل اقدام می کنند و حوصله کمتری دارند.
  • رابط کاربری ساده ولی حرفه ای: بازدیدکنندگان با هر هدفی که وارد وب سایت شما شده باشند باید بتوانند به راحتی به همه بخش های سایت دسترسی پیدا کنند و از طریق منوها وارد قسمتی شوند که به دنبال آن هستند و لذا موقع ایجاد سایت حقوقی و وکالت باید به این نکته توجه ویژه داشت.
  • نمونه کارها: یکی از مواردی که به مشتریان می گوید چرا باید به شما اطمینان کنند مشاهده افتخارات و دستاوردها و از همه مهمتر پرونده های موکلین با حفظ اطلاعات محرمانه است تا بدانند در چه زمینه هایی به صورت حرفه ای فعالیت دارید و سابقه فعالیت شما چقدر است.

و مواردی مثل سیستم محاسبه آنلاین مهریه، دیه و ارثیه، رزرو آنلاین مشاوره و غیره.

مزیت های طراحی سایت حقوقی و وکالت

مزیت های طراحی سایت حقوقی و وکالت

طراحی سایت فروشگاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی

شاید با مواردی که در عنوان ابتدایی مطلب بیان کردیم هنوز برخی افراد باشند که نسبت به راه اندازی سایت حقوقی و وکالت قانع نشده باشند و دلایل بیشتری نیاز دارند تا بدانند دقیقا با طراحی سایت حقوقی و وکالت چه مزایا و فرصت هایی نصیبشان می شود که بدون داشتن وب سایت امکان پذیر نیست؟ یا به عبارتی مزایای طراحی وب سایت حقوقی و وکالت چیست؟ در این قسمت به مهمترین آنها می پردازیم:

  • ارتباط سریعتر با جامعه هدف: همیشه پرونده های حقوقی به شکل حضوری انجام نمی شوند و برخی از وکلا در نقش مشاور حقوقی و قانونی فعالیت می کنند و در این صورت تنها راهی که بتوانید با افراد مختلف از سرتاسر کشور همکاری داشته باشید وب سایت حقوقی است که خیلی سریع و راحت این ارتباط برقرار می شود.
  • هزینه کمتر: طبیعتا هزینه اجاره ماهانه دفتر وکالت و هزینه های جانبی آن به مراتب کمتر از هزینه طراحی سایت حقوقی و وکالت است که فقط یکبار پرداخت می کنید. لذا طراحی سایت حقوقی مخصوصا برای شروع کار با صرف هزینه کمتر بسیار منطقی و هوشمندانه است.
  • برندینگ سریعتر: چه به عنوان یک فرد یا یک سازمان حقوقی و وکالت فعالیت داشته باشید، برندسازی مقوله ای است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. با ایجاد سایت حقوقی و وکالت طبق اصول سئو و بهینه سازی های مربوطه به راحتی می توانید به رتبه های برتر گوگل برسید و خود را به عنوان یک برند معرفی کنید.
  • خدمات رسانی همیشگی: با طراحی سایت حقوقی و وکالت، خدمات رسانی شما محدود به زمان و مکان نخواهد بود و در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل و هر زمانی می توانید با مشتریان و موکلین خود در ارتباط باشید.
  • سبقت گرفتن از رقبا: یقینا شرکت های حقوقی که وب سایت دارند از هر لحاظ موفقتر از رقبای خود که وب سایت طراحی نکرده اند خواهد بود و دیر یا زود با گسترده شدن این فضا از گردونه رقابت حذف خواهند شد.
  • بازاریابی مؤثرتر: برای انجام بازاریابی به شیوه های قبلی مثل تبلیغات در بیلبورد، تراکت و غیره که اثربخشی آنها کامل نیست باید هزینه های زیادی کرد اما با طراحی سایت حقوقی و وکالت، روش های بازاریابی آن کاملا مؤثر و تضمینی هستند مثل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی با شبکه های اجتماعی و غیره.
  • افزایش بازدید شبکه های اجتماعی: با طراحی وب سایت حقوقی و وکالت نه تنها می توانید مخاطبین وب سایت خود را افزایش دهید، بلکه می توانید تعداد فالوورها و ممبرهای خود را نیز در شبکه های اجتماعی گسترش داده و با کسب شهرت بیشتر، درآمدزایی های جانبی هم خواهید داشت.

امکانات طراحی سایت حقوقی و وکالت

امکانات طراحی سایت حقوقی و وکالت

هر وب سایتی که طراحی می شود باید یکسری امکانات و قابلیت ها به بازدیدکنندگان خود ارائه کند تا تجربه کاربری آنها بهبود یابد چون هدف تمامی کسانی که به طراحی سایت برای کسب و کار خود می پردازند دستیابی به رده های برتر گوگل و صفحه اول آن برای جذب مخاطب و درآمد بیشتر است.
قابلیت ها و امکانات متناسب با نیاز، خواسته و انتظارات جامعه یا مخاطب هدف شما ارائه می گردند و لذا باید از ارائه موارد غیر ضروری نیز پرهیز کنید. در این بخش به معرفی امکاناتی می پردازیم که حتما باید در طراحی سایت حقوقی و وکالت اضافه شوند:

  • پنل کاربری: برای اینکه موکلین شما بتوانند خیلی سریعتر روند قانونی پرونده های خود را پیگیری کرده و نیازی به انجام مشاوره تلفنی نداشته باشند، بخشی به نام پنل کاربری در طراحی سایت حقوقی و وکالت در نظر بگیرید تا از طریق آن به راحتی در هر زمانی اقدام نمایند.
  • بخش اخبار و رویدادها: بهتر است که مخاطبین خود را در جریان جدیدترین و آخرین تغییرات قانونی مرتبط با حیطه کاری خود قرار دهید تا با اشراف کامل و بهتر، ارتباط مؤثرتری شکل بگیرد.
  • رزرو آنلاین: به جای تماس تلفنی و رزرو نوبت، بخشی را برای دریافت نوبت آنلاین موقع طراحی سایت حقوقی و وکالت اختصاص دهید تا در سریعترین زمان ممکن قرارهای کاری گذاشته شوند.
  • پرداخت آنلاین: این مورد مخصوصا برای مواقعی که مشاوره آنلاین حقوقی داده خواهد شد و موکلین از هر جایی شاید باشند بسیار مهم است در غیر این صورت طراحی سایت حقوقی و وکالت هیچ معنایی نخواهد داشت.
  • قرار دادن رزومه و سوابق کار: برای اینکه افراد به قابلیت و مهارت های شما در زمینه وکالت و پرونده های حقوقی اطمینان کنند باید رزومه و سوابق کاری شما را ببینند پس حتما بخشی با این عنوان را در وب سایت خود قرار دهید. اهمیت بسیار بالای این بخش را هنگام طراحی سایت حقوقی و وکالت دست کم نگیرید.
  • سؤالات پرتکرار: بخش مهم دیگری که در بهبود تجربه و رضایت کاربری نقش ایفا می کند، بخش سؤالات پرتکرار یا سؤالات متداول است که شامل پاسخ به سؤالات در زمینه های حقوقی، شیوه همکاری، نحوه عقد قرارداد به شکل آنلاین و غیره می باشد. این مورد یکی از امکانات بسیار مهم طراحی سایت حقوقی و وکالت است.
  • بخش نظرات: برای هر مطلب یا نمونه کار امکان درج مطالب و نظرات را قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند در موردی که به نظرشان خیلی به پرونده آنها شبیه است از شما مستقیما سؤال بپرسند.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی      طراحی سایت       طراحی سایت در تهران

در طراحی سایت حقوقی و وکالت چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

در طراحی سایت حقوقی و وکالت چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

نکاتی که در این بخش تحت عنوان نکات طراحی سایت حقوقی و وکالت نام می بریم موارد بسیار مهمی هستند که رعایت نکردن هر یک از آنها ضربه سنگینی به موفقیت وب سایت و موارد قبلی که گفته شد خواهد زد. با اینکه نکاتی که می توان در مورد آن بحث کرد بسیار زیاد هستند اما به ذکر مهمترین آنها بسنده می کنیم:

  • درج نام و لوگو: نام و لوگو تجاری باید در بخشی از وب سایت قرار گیرند که به خوبی در معرض دید باشند مثل هدر و فوتر سایت. ضمن اینکه انتخاب رنگ نام و لوگو برای برند نیز باید هماهنگ با انتخاب رنگ وب سایت باشد چرا که در دیده شدن بهتر و فعالیت یکپارچه نقش دارد. ضمنا نام تجاری یا برند را باید در نام URL وب سایت نیز قرار دهید.
  • اشاره به مزایای رقابتی: حتما در سایت خود به مزایای رقابتی که نسبت به رقبا دارید مثل سابقه بیشتر، موفقیت های کاری، دستاوردها، تعرفه های پایینتر و غیره اشاره کنید تا مشتری بیشتری برای خود جذب نمایید و این از اصول بسیار مهم طراحی سایت حقوقی و وکالت محسوب می شود.
  • لینک شبکه های اجتماعی: لینک شبکه های اجتماعی خود را حتما موقع طراحی سایت حقوقی و وکالت در جایی که به خوبی دیده شوند قرار دهید مثل فوتر و هدر سایت. با این کار بازدید وب سایت و اکانت شبکه های اجتماعی خود را افزایش خواهید داد.
  • منوهایی با طراحی عالی و دسترس پذیری راحت: از نکاتی که باید نسبت به آن دقت ویژه داشته باشید طراحی منوهای راهبردی و با دسترس پذیری عالیست تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی بخش های مدنظر خود را پیدا کنند. البته علاوه بر دسته بندی مناسب در منوها، جامعیت و کامل بودن آنها نیز اهمیت دارد.
  • تصاویر و ویدیوهای با کیفیت: همانطور که گفتیم باید تولید محتوای قوی برای بخش وبلاگ و خبری خود داشته باشید و به دلیل خشک و سخت بودن ماهیت متون حقوقی و قانونی، جذابیت آن را با درج تصاویر و ویدیوهای با کیفیت و مرتبط، برای خواننده حفظ کنید.
  • سرعت و ریسپانسیو بودن: شاید دو نکته ای که باید در ابتدای پروسه طراحی سایت حقوقی و وکالت به آن توجه ویژه داشته باشید، سرعت لود سریع و سازگاری کامل با دستگاه های موبایل و تبلت است چرا که تأثیر مستقیم روی میزان نرخ پرش وب سایت و جریمه شدن توسط گوگل دارد.
  • وردپرس: با اینکه پلتفرم های مختلفی برای طراحی وب سایت حقوقی و وکالت وجود دارند اما در حال حاضر هیچ کدام به اندازه وردپرس مناسب نیستند. وردپرس هم از لحاظ سئو گزینه محبوب گوگل است و هم کلی امکانات و ویژگی ها دارد که به شما کمک زیادی خواهد کرد.
  • رعایت اصول سئو: اصول سئو و بهینه سازی وب سایت، مقوله بسیار گسترده ای است که علاوه بر موارد فوق، فاکتورهای دیگری را نیز شامل می شود که رعایت تمامی آنها بدون همکاری با یک شرکت حرفه ای طراح وب امکان پذیر نخواهد بود چرا که علاوه بر دانش فردی و تخصصی در زمینه طراحی، نیاز به دانش برنامه نویسی، گرافیک و غیره نیز دارید.
  • سیستم CMSادغام سازی و هماهنگ سازی سیستم یا نرم افزار CMS با وب سایت باعث می شود تا مشتریان در جریان آخرین تغییرات پرونده های حقوقی خود قرار بگیرند، قرار ملاقات و جلسات آنلاین مشاوره خود را فراموش نکنند، از آخرین اخبار و مطالب مطلع شوند و غیره که جذابیت بسیار زیادی برای مخاطبین داشته و از بسیاری جهات به مدیریت زمان شما نیز کمک خواهد کرد.

پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

تعرفه طراحی سایت        طراحی سایت با وردپرس     طراحی سایت پزشکی

 





:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: