دوربین مدار بسته / مقالات دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : درنا

شرکت هایک ویژن دوربین های بولت حرارتی سری deep learning خود را که از الگوریتم های هوش مصنوعی جهت تصویر برداری بهینه و مناسب تر در فضاهای بیرونی و پیرامونی استفاده می کند را به بازار عرضه کرد این سری از دوربین ها با استفاده از هوش مصنوعی می توانند انواع آتش سوزی ها را پیش از وقوع شناسایی و هشدار بدهند .

دوربین بولت حرارتی مبتنی بر هوش مصنوعی هایک ویژن

دوربین های جدید حرارتی هایک ویژن از پردازنده هوشمند GPU بهره می برند که امکان بروز رسانی و استفاده از قابلیت های هوشمند نسل بعدی را در آینده نزدیک برای مشتریان هایک ویژن فراهم می کند . از لحاظ قیمتی نیز این سری کاملا مقرون به صرفه بوده و نسبت به سایر تجهیزات حرارتی قیمت معقول تری دارند . سری جدید دوربین های حرارتی هایک ویژن با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی تعبیه شده بر روی خود قادر است تا تجزیه و تحلیل تصاویر را با حداقل خطا انجام دهد . برخی از این آنالیز ها شامل عبور از خط فرضی ، تشخیص ورود یا خروج به منطقه از پیش تعریف شده ، تشخیص هوشمند انسان از غیر انسان است . استفاده از هوش مصنوعی ، باعث شده تا آلارم های اشتباه ناشی از تکان دادن دوربین ، افتادن برگ درختان یا سایر اشیای بی اهمیت به طرز قابل توجهی به حداقل برسد و دقت سیستم افزایش پیدا کند .

استفاده دوربین های بولت حرارتی جدید هایک ویژن از پردازنده داخلی GPU باعث شده تا کیفیت تصویر این دوربین ها بسیار بالاتر از حد معمول باشد ،کاربران با بروز رسانی این پردازنده گرافیکی می توانند الگوریتم های پیچیده تر با میزان داده های بیشتر را در حوزه آنالیز تصویر ( VCA ) را به خوبی اجرا کنند . از دوربین های بولت حرارتی هایک ویژن می توان در پروژه های مختلفی از جمله نیروگاه ها ، فرودگاه ها ،معادن ، مزارع و … استفاده کرد . پایه مناسب و ظاهر جمع و جور طراحی شده برای این دوربین به گونه ای است که به راحتی می توان آن را در فضاهای مختلف و با زاویه و جهت دلخواه نصب کرد .در حال حاضر مدل DS-2TD2137/V1 از سری دوربین بولت حرارتی در دسترس مشتریان قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: