نوشته شده توسط : درنا

هنگام طراحی سایت، مهمترین مسئله این است که آن را به عنوان قابل استفاده و راحت تر که ممکن است. در یک وب سایت که احتمالا کاربران آن را گیج می کنند، بهتر است عناصر کمک را شامل شود. عناصر راهنما در تمام اشکال و اندازه های مختلف قرار می گیرند: یک کل صفحه، جعبه پیشنهاد یا نوک سریع. اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: علاوه بر انجام آشکار (به عنوان مثال، کمک به کاربر)، عناصر کمک کننده یک راحتی اضافی را به وجود می آورند که وبسایت را نزدیک تر به کاربرد مورد استفاده قرار می دهد.

 

با استفاده از تعداد اشکال، توابع جستجو و سایر عناصر ناوبری در وب سایت های این روز، استفاده از آنها گاهی اوقات برای بعضی کاربران گیج کننده می شود. فراهم آوردن عناصر کمک در مکانهایی که ممکن است تا آنجا که امکان دارد، می تواند راهی عالی برای ایجاد تجربه کاربر باشد. بهتر از تجربه کاربر، احتمال بیشتر این است که کاربر محصول شما را خریداری کند، به وب سایت بازگردد و هدف را برای رسیدن به وب سایت ایجاد کند. در زیر مجموعه ای از بهترین شیوه ها برای عناصر کمک، توضیح زمانی برای استفاده از آنها و یک نمایش عناصر کمک عالی است.

 

هنگامی که یک عنصر راهنما را وارد کنید

راحتی کلیدی برای یک وب سایت است، و رفتن به دلایل اضافی برای ایجاد یک وب سایت راحت می تواند راه طولانی است. صفحات راهنما و عناصر راهنما باعث راحتی بیشتر کاربران می شود. اما کجا یک عنصر کمک واقعا مورد نیاز است؟

1 - تشکیل می دهد

به بعضی از اشکال ممکن است گیج کننده باشد. هدف از اشیاء خاص و ورودی ممکن است برای کاربران نامشخص باشد، بنابراین پیشنهادات و نمونه ها باید قطعا شامل شود تا کاربرانی که آنها را پر کنند کمک کنند. نوع دیگری از عنصر فرم برچسب است.

2 - ورود به سیستم / ورود به سیستم

شما می خواهید که کاربران برای سرویس خود ثبت نام کنند، بنابراین برای آنها که ممکن است، برای آنها آسان باشد. تعدادی از راهها برای ورود و ورود به سیستم وجود دارد که قابل استفاده تر است، یکی از آنها شامل عناصر کمک است. اول، همانطور که ذکر شد، شما باید عناصر کمک در فرم ثبت نام را شامل کنید. فرم زیر به خوبی ارائه می شود؛ این تمیز است و توضیحات خوبی برای هر عنصر فرم دارد. این یک فرم قابل استفاده با عناصر کمک است.

3 – اتمام

همانطور که در فرم ها، برخی از عناصر پرداخت ممکن است برای کاربر نامشخص باشد. در جریان پرداخت ها، پول منتقل می شود، بنابراین ضروری است که کاربر در این روند اشتباه نگیرد.

4 – جستجوها

در مورد جعبه جستجو چندان پیچیده نیست، اما جستجو ممکن است نامعلوم باشد. ارائه نمونه های جستجو و پیشنهادات ایده خوبی است. جعبه های خودکار نشان می دهد یکی دیگر از قابلیت جستجو قابل استفاده است.

 

بیشتر بخوانید:  شرکت طراحی سایت      ساخت سایت     طراحی سایت شرکتی

چه چیزی باید شامل شود

چه چیزی باید شامل شود تا نوع عنصر و جایی که استفاده می شود بستگی دارد، اما چندین دستورالعمل برای ایجاد یک عنصر مفید مفید وجود دارد.

اجتناب از واضح

اگر قصد ایجاد یک عنصر کمک دارید، در واقع آن را مفید کنید. فقط آن را به خاطر آن نگذارید.

راهنمایی سریع

یک نوع عنصر راهنما "نکات" است. راهنمایی هایی برای کمک به کاربر در مرور محتوا اغلب ایده خوبی است. نکات و پیشنهادات جعبه می تواند به ویژه برای کاربران جدید مناسب است.

زیر یک جعبه نوک از Google Reader است. در این مثال، نوک هشدار به کاربران را به طراحی مجدد اخیر. یک لینک برای دادن اطلاعات بیشتر به کاربران ارائه شده است. این می تواند بسیار مفید برای کاربران جدید که با طرح اشتباه گرفته اند.

مثال ها

در فرمها، ایده خوبی است که شامل نمونههایی باشد که به کاربر اطلاعات را پر می کند. این شامل نمونه هایی از نام کاربری، آدرس ایمیل و غیره است.

نکات / پیشنهادات جستجو

با جستجو، بسیاری از طراحی سایت ها راحتی پیشنهادات جستجو را اضافه می کنند. این به کاربران امکان مبادله جستجوی خود را می دهد و برای آنها بسیار ساده تر می شود.

نگاهی به جعبه جستجو اپل در زیر. یک گزینه برای نمایش لیستی از نکات مفید مفید برای موضوعات پشتیبانی محصول وجود دارد. همچنین توجه داشته باشید که پیوند به لیست راهنمایی ها در مسیر جستجو نیست، اما برای افرادی که به کمک نیاز دارند، مکان مناسبی وجود دارد.

رمز عبور قدرت سنج و نام کاربری چک

در فرم های ثبت نام، متر قدرت قدرت رمز عبور و چک در دسترس بودن نام کاربری تنها دو عنصر کوچک است که به شدت قابلیت استفاده از یک فرم را افزایش می دهد.

برچسب ها

برای اشکال گرفتن به سطح بالایی از قابل استفاده، افزودن برچسب به ورودی راه رفتن است. توضیحات ورودی های فرم به همان اندازه که ممکن است.

 

در پست های بعد در خصوص دیگر مفاهیم طراحی سایت حرفه ای، بهینه سازی و سئو و تبلیغات کلیکی در گوگل با هم بیشتر صحبت می کنیم. موفق باشید

 


:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد