نوشته شده توسط : درنا

به عنوان یک مدیر یا صاحب شرکت هزینه هایی که برای طراحی سایت می کنیدممکن است اهمیتی نداشته باشد چون فکر می کنید هزینه طراحی سایت اگر بیشتر باشد کیفیت آن مناسب تر است و در نتیجه شما می توانید بهترین سایت را از این طریق داشته باشید؛ اما این موضوع دارای اهمیت زیادی  است و هیچ افزایش قیمتی به شما تضمین نمی دهد که حتما کیفیت عالی در این خدمات نصیب شما شود. به هر ترتیب خدمات طراحی سایت با موضوعاتی مانند خرید لباس یا خرید لوازم خانگی با گارانتی دو ساله و ... متفاوت است شما سایتی را طراحی می کنید و ممکن است که بعد از یک سال بفهمید که طراح شما در کد نویسی یا تجربه کاربری آنطور که باید عملکرد مناسبی نداشته است و شما مجبور به بازطراحی سایت خود می شوید که هم برای برند شما و هم برای هزینه های مالی مجدد شرکت زیان های بسیاری در پی خواهد داشت.

 

این مقاله سه روش را به شما معرفی می کند، که می توانید هزینه طراحی سایت در سال 2019 را کاهش دهید، و همچنین مشتری های بیشتری در حرفه خود داشته باشید. وقتی صاحب کسب و کاری دنبال طراحی سایت برای خود باشد، اولین سوالی که برایش پیش می آید این است که،" چقدر باید برای طراحی سایت هزینه کنم؟" وقتی نوبت به قیمت‌گذاری می‌رسد، چند عامل موثر وجود دارد:

  • نوع وب سایت (به عنوان مثال وبلاگ شخصی، وب سایت تجارت کوچک، فروشگاه تجارت الکترونیک)
  • اندازه وب سایت
  • پیچیدگی وب سایت

 

rate

برخی می‌گویند که قیمت‌گذاری باید براساس این که چه کسی وب سایت شما را می‌سازد متفاوت باشد. مشکل این پاسخ این است که به صاحبان کسب‌وکار آموزش می‌دهد که در مورد یک وب سایت برحسب ساعت و نیروی انسانی، فکر کنند . همانطور که می‌دانید، این موضوع بسیاری از مشتریان وب سایت را بر روی این موضوع متمرکز می‌کند :" تو چقدر کار داری برای من انجام دهی ؟ " به جای این که بپرسند:"نتیجه این سرمایه گذاری چه خواهد بود؟" شما به عنوان یک طراح سایت، تلاش می کنید که این منطق اشتباه را معکوس کنید، و مشتریان را متقاعد کنید که برای خدمات طراحی وب خود دستمزد منصفانه ای را پرداخت کنند، شما باید برخی از محاسبات خود را انجام دهید. من قصد دارم به شما تعدادی از روش ها را برای تنظیم قیمت ها و پرداخت خوبی برای ایجاد یک وب سایت در سال 2019 به شما ارائه کنم.

چند راه مختلف برای پرداخت به طراحان سایت  وجود دارد:

  • شارژ نرخ ساعتی
  • هزینه ثابت را بپردازید.
  • هزینه ماهانه را بپردازید.

جوانب مثبت و منفی برای هر گزینه وجود دارد. بیایید آن ها را بررسی کنیم،  قبل از اینکه نگاهی به چگونگی ارزیابی ارزش عددی آن ها کنیم.

قبل از آنکه وارد بحث بعدی شویم پیشنهاد می کنم تفاوت های بنیادین طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را حتما در نظر داشته باشید. اگر خودتان ندانید که برای توسعه کسب و کارتان به چه نوعی از سایت احتیاج دارید حتما از نظر زمان و پول متحمل هزینه هایی بیش از اندازه می شوید. از سوی دیگر صرف دانستن اصول این چنین برای کاهش هزینه ها کافی نیست برخی ازشرکت ها هستند که خدمات عال و بهینه را تحت عنوان طراحی سایت ارزان به شما با مبالغ بسیار منطقی تر از رقبایشان پیشنهاد می دهند بنابراین پیش از هر چیز در هر زمینه ای استعلام قیمت و کیفیت را در نظر داشته باشید. 

شارژ نرخ ساعتی

در این سناریو، شما یک مقدار را برای هر ساعت کاری که که انجام می دهید، تنظیم می‌کنید؛ سپس وقتی پروژه به اتمام رسید، می‌توانید برای کل ساعتی که کار کردید صورت حساب بخواهید. در این جا مواردی وجود دارد که شما باید برای تنظیم نرخ ساعتی بدانید؛ این موارد هم به نفع شماست، و هم به نفع مشتری.

  • دوست دار مشتری: همانطور که اشاره شد، بسیاری از مشتریان انتظار این نوع پرداخت‌ها را دارند . شما مقدار X ساعت را به طراحی وب سایت آن ها اختصاص می دهید، و در عوض، به ازای هر ساعتی که کار کرده اید، به شما پول می‌دهند.فقط به یاد داشته باشید که یک ردیاب زمان را استخدام کنید، بنابراین بعدا  می‌توانید شواهدی از این که چقدر زمان صرف پروژه می‌شود را ارایه کنید ( در صورتی که درخواست آن‌ را بخواهند ). برنامه های ردیاب زیادی وجود دارد که، شما می توانید آن ها را به عنوان یک افزونه به مرورگر خود اضافه کنید. چیزی که در مورد این موضوع فوق العاده است این است که با این نرم افزار، قرارداد و صورت حساب شما ادغام شده است، بنابراین شما می توانید بیشترین ارتباط مالی خود را با مشتریان در همان محل مدیریت کنید.time tracking
  • محاسبه راحت: برای بسیاری از طراحان جدید وب ، شارژ نرخ ساعتی یک چشم‌انداز جذاب است. از آن جا که ممکن است ندانند یک پروژه چقدر طول می‌کشد، به خصوص اگر این نوع طراحی، طراحی باشد که قبلاً هرگز انجام نداده اند.  هنوز یک ایده از میزان ساعتی که می‌خواهید شارژ کنید را دارید. اگر شما تازه شغل خود را به عنوان یک طراح شروع کردید، من به شما  یک رویکرد مشابه را پیشنهاد می کنم، که چیزی بین محاسبه نرخ ساعتی و نرخ هر پروژه می باشد. فقط به خاطر داشته باشید که لازم نیست،شما نرخ‌های ساعتی را با مشتریان در میان بگذارید. این به خاطر دانستن خودتان است، که شما سعی دارید نرخ ثابت را برای خدمات خود تعیین کنید.
  • مدیریت مشتریان: اگر چه مزایای زیادی برای شارژ کردن نرخ ساعتی وجود دارد، اما این یک معامله است که من قبلا به آن اشاره کردم. به عبارت دیگر، هنگامی که مشتریان یک وب سایت را با کار روزانه به آن پیوند می دهند، ارزش آن را نمی بینند. به نوبه خود، این به شما فشار زیادی را به شیوه ای اشتباه اعمال می کند. به عنوان مثال، مشتریان آگاه از زمانی هستند که شما برای آن ها اختصاص داده اید، وقتی آن ها متوجه می شوند که موارد خوبی را برای آن ها ایجاد کرده اید، یکی از مواردی که خواهند پرسید این است که: "چه مقدار زمان به آن اختصاص داده اید؟"  این موضوع باعث می شود که مکالمه های معنی دار بیشتری داشته باشید، و در غیر این صورت آن ها به آن چه که شما می پردازید متمرکز نمی شوند. سپس، وقفه‌های اجتناب‌ناپذیر زمانی ایجاد می‌شوند، که شما باید برای پاسخ دادن به مشتریانی که می‌خواهند بدانند صورت‌حساب کل آن‌ها چقدر شده است،تلاش کنید. بدتر از آن، بعضی از مشتریان ممکن است در مسیر تردید به این که چقدر صادق هستید بروند. شما همچنین ممکن است با مشتریانی رو به رو شوید که، تصمیم بگیرند چه چیزی در وب سایت آن ها باشد، به جای این که به شما اجازه دهند توسعه وب سایت را از ابتدا تا انتها انجام  دهید. شما در نهایت متعهد به انجام بخش هایی از کار وب سایت خواهید شد، که منجر به یک تجربه غیر مجزا در ظاهر می باشد، و این تجربه ممکن است حتی از نظر بهینه سازی سایت و استاندارد های طراحی در تضاد باشد.
  • بیشتر بخوانید:  طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

پرداخت هزینه ثابت طراحی سایت

در این سناریو، شما یک هزینه ثابتی را برای طراحی وب هزینه می کنید. شما همچنین می توانید یک لایه از بسته های طراحی وب ایجاد کنید که به شما اجازه می دهد هزینه های متفاوتی را با توجه به نوع وب سایت تحویل بگیرید. در این جا مواردی وجود دارد که، برای پیدا کردن نرخ ایده عال خود، باید بدانید.

  • تمرکز بر روی ارزش: تمایز روشن بین مشتریان وب سایت شارژ در ساعت، و پرداخت هزینه ثابت ذهنیت است. هم برای شما و هم برای شما و مشتری. به جای وسواس بیش از چند ساعت به ساخت یک وب سایت، هر دوی شما روی ارزش نهایی محصول تمرکز می کنید. از آن جا که مشتری درک بیشتری دارد از آن چه که به شما می پردازد، شما می توانید مبلغ بیشتری نیز بخواهید. به عبارت دیگر نرخ شما باید ارزش واقعی وب سایت را به مشتری نشان دهد.
  • فرآیند فروش سریع تر: شما تنها یک طراحی وب سایت در تهران نیستید. شما همچنین مسئول پیدا کردن چشم اندازی به کاربران، و متقاعد کردن آن‌ها برای تبدیل شدن به مشتری هستید. زمانی که شما نرخ ساعتی به مشتری ارائه می دهید، می توانید آن هزینه را به سایت خود منتقل کنید. شما ممکن است هزینه ای برای شارژ نرخ ساعتی در نظر بگیرید، اما مشتریان از شما رسید بخواهند. تهیه گزارش برای مشتریان کاری زمان بر است، زمانی فراتر از فروش و طراحی وب سایت. به جای این که زمان خود را صرف نگاه به اعداد کرده، و سوال کنیم که چرا بخش‌های خاصی از آن زمان زیادی طول می‌کشد، یک نرخ ثابت همه این ها را ساده می‌کند.speed sale
  • کارایی: از آن جایی که شما در برابر ساعات خاصی مسئول طراحی برای مشتری هستید، می توانید از روش های کارآمد تر برای طراحی وب سایت استفاده کنید.برای شروع، شما می‌توانید روند کار خود را تغییر دهید. شما می‌توانید این کار را با هر چیزی که از طریق ارتباطات به مشتری ارسال می‌کنید، انجام دهید (به عنوان مثال قراردادها و ایمیل‌ها) تا به چارچوب خط پایه که وب سایت‌هایی مانند wireframes را می‌سازند، آشنا شوید. مجله Smashing نیز، مثالی از منبعی است، که به ارائه الگوها و کیت‌های طراحی می‌پردازد که می تواند کار طراحان را ساده کند.smashing

پرداخت هزینه طراحی سایت ماهانه

در این سناریو، شما هزینه ثابتی دریافت می کنید. اما این نوع پرداخت برای طراحی های دوره های است، نه فقط طراحی یکبار سایت. مزایا و معایب این مساله اساسا همانند یک هزینه ثابت و هزینه شارژ ساعتی می باشد. تفاوت کلیدی این است که، این پرداخت به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان را در مدت بلند مدت نگه دارید، و باعث ایجاد  درآمد قابل‌پیش‌بینی برای کسب‌وکار شما فوق‌العاده است.

سخن پایانی

بعد از طراحی سایت شما نیاز به خدماتی مانند بهینه سازی سایت و تبلیغات گوگل ادوردز خواهید داشت. من سعی می کنم در پست های بعدی بیشتر در خصوص این مفاهیم برایتان مطالبی منتشر کنم. موفق باشید. 



:: برچسب‌ها: هزینه طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا

 

بعد از آنکه شما طراحی سایت خود را انجام دادید تازه اول مسیر یک رقابت بی پایان با رقبای همان صنعت خود خواهید بود. شما باید این سایت را ویرایش روزانه و هفتگی داشته باشید، مطالب جدید آپلود کنید و با تکنیک های سئو کلاه سفید سعی کنید رتبه سایت خود را در گوگل و دیگر موتورهای جست و جو افزایش دهید. 

 

ممکن است شما یک تازه وارد در زمینه بهینه سازی باشید، اما به ما اعتماد کنید، گوگل به ما اهمیت نمی‌دهد. شما ممکن است تازه از دنیای سئو برای پشتیبانی از وب سایت کسب‌ و کار خود شروع کرده، و امیدوار باشید که بتوانید این کار را به تنهایی انجام دهید. اینترنت پر از منابع و مکان‌هایی است که شما می‌توانید آن را یاد بگیرید، و اگر گوگل از شما حمایت نمی‌کند، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کنیم از اشتباهات مبتدی اجتناب کنید. در این مقاله لیستی از اشتباهات سئو آورده شده است که این اشتباهات می تواند باعث کاهش رتبه سایت در گوگل شود.

محتوای ضعیف

محتوای ضعیف نتیجه تمرکز بر ارائه کمیت محتوا به جای کیفیت آن است. تمام مطالبی که در وب سایت خود دارید باید مرتبط با عنوان، توصیف متا و کلمات کلیدی مرتبط با آن باشد. اگر فکر می‌کنید که می‌خواهید ترافیک را افزایش دهید و فردی را فریب دهید تا به وب سایت شما بیاید، فکر کنید که آیا محتوای شما دقیقا همان چیزی است که آن‌ها نیاز دارند؟ کاربران اینترنت تجارب بد خود را به یاد می‌آورند و از وب سایت شما دور خواهند ماند. همچنین با محتوای ضعیف وب سایت شما سرعت بازتاب بالایی دارند. اگر می خواهید باعث افزایش رتبه سایت در گوگل شوید باید این موارد را رعایت کنید.

seo content

تبلیغات زیاد

شاید شما خوش حال باشید که تبلیغات زیادی دارید، و مقدار زیادی از آن پول تبلیغاتی را برای پشتیبانی از کسب‌وکار و وب سایت خود به دست می‌آورید. با این حال، باور کنید که گوگل از آن قدردانی نمی‌کند. یک تجربه کاربری واقعی، تلاش‌های بازاریابی در تمام صنایع است. تبلیغات زیادی در قسمت اول سایت، و همینطور تعداد زیادی از pop ها، مواردی هستند که گوگل شما را به خاطر آن ها جریمه خواهد کرد. درست است که میزان کلیک، سئو شما و همچنین میزان بازتاب شما  را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد، اما باید از تمام این ابزارها، در حد تعادل استفاده کنید. و برای کاربران تان مزاحمت ایجاد نکنید.

محتوای غیر اصلی 

استفاده از محتوای غیر اصلی ، اشتباهی است که خیلی افراد در حال حاضر آن را انجام می دهند. سعی نکنید وب سایت خود را با محتوای غیر اصلی، و محتوای  کپی، بیشتر محبوب کنید. شما باید به ویژه زمانی مراقب باشید که وب سایت شما پست‌های تبلیغاتی را بپذیرد. قبل از ارسال آن، اصالت محتوای مطالب را بررسی کنید. برخی افراد سعی می‌کنند با گرفتن محتوای موفق از وب نام آن مطالب را برای خود بسازند.

عدم استفاده از ابزار های داده

گاهی با استفاده نکردن از ابزار ها اشتباهی مرتکب می‌شوید. ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند، با تلاش کمی رتبه سایت در گوگل را بهبود بخشید، اما انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر مضری بر روی وب سایت شما داشته باشد. اولین نمونه از چنین ابزار هایی، استفاده از یک ابزار داده شده برای بهینه سازی کسب و کار محلی است. شاید شما در سطح جهانی شماره یک نباشید، اما می‌توانید به راحتی شماره یک را بگیرید. از گوگل استفاده کنید تا خود را برای تهیه یک لیست محلی آماده کنید. دیگر مرورگرها گزینه‌های مشابهی دارند. یک جنبه مهم دیگر، چشم‌پوشی از ابزارهای تحلیلی است. شما باید همیشه کار خود را دنبال کنید، آن را مرور کنید، و بدانید چه موقع پرچم قرمز را بالا ببرید. اگر معیارهای تان را عجیب می بینید، عیب‌یابی و تعیین موقعیت مساله قبل از اینکه اعتبار شما را از بین ببرد، می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر رتبه بندی سایت شما به شدت آسیب‌دیده باشد، به کمک عمده یک متخصص سئو برای خدمات حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. شهرت بد وب سایت شما می‌تواند تاثیر جدی روی سلامت کسب‌وکار شما داشته باشد.

seo common mistake

ویدیو های خودکار

در حالی که محتوای ویدئو در گوگل بسیار مطلوب است، و شما حتی امتیاز مثبت برای داشتن آن‌ها به دست می‌آورید، ولی ممکن است، باعث ایجاد آسیب در روال سایت شما باشد. اگر یک کاربر قصد بازدید از وب سایت شما را به خاطر خواندن مقاله داشته باشد، ارائه آن‌ها با آگهی تبلیغاتی باعث می‌شود که آن‌ها مستقیما از صفحه شما عبور کنند. این اعمال، باعث می‌شود که آن‌ها در مورد کیفیت محتوایی که نشان می‌دهید تردید داشته باشند، و در انتظار پایان دادن به آن نیستند. از سوی دیگر، برخی ویدیوهای خودکار به شدت خشن هستند، شما می‌توانید باعث ایجاد اختلال و آشفتگی شدید شوید،مثل زمانی که صدای ناگهانی ویدیو باعث آزار کاربر می شود. به این ترتیب کاربران نه تنها از صفحه شما دور می‌شوند، بلکه فورا مرورگر را می‌بندند.

مسائل کلیدی عمومی 

راه‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید به طور نامناسب از کلمات کلیدی استفاده کنید، و آن‌ها معمولا یا تلاش‌های بهینه سازی را بی‌ثمر می‌کنند. کلمات کلیدی به روشی هستند که شما برای نشان دادن آنچه در محتوای شما انتظار می‌رود، استفاده می‌کنید. با این حال، از آن‌ها به طور استراتژیک استفاده کنید. اگر به کلمات کلیدی خود فکر کنید، خوب است، اما این موضوع کافی نیست. شما باید تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید تا ببینید کدام کلمات کلیدی برای ارتباط مستقیم و جستجو، رتبه‌بندی می‌شوند و همچنین آن‌هایی را پیدا کنید که شما را از رقیب تان متمایز می‌کنند. زمانی که یک مجموعه کلمات کلیدی که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید را دارید، به دنبال راهنمایی بگردید، و ببینید چطور می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر شما یک لیست آمازون را بهینه کنید، باید از تمام کلمات کلیدی در جهان در یک صفحه استفاده کنید. هم چنین یک فرکانس پر زرق و برق داشته باشید و همین کلمات کلیدی را در صفحات وب سایت خود تکرار نکنید.

پیگیری بک لینک های سایت خود

بک لینک ها ابزار مهم سئو هستند، اما می‌توانند باعث ایجاد دردسر زیادی شوند. به طور مرتب آن‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه آن‌ها کار می‌کنند و شما با وب سایت‌های بدنامی مرتبط نیستید. یکی از رقبای شما ممکن است تلاش کند شهرت خود را با بک لینک های ضعیف خراب کند. علاوه بر این، از ساختن بیش از حد بک لینک ها در یک دوره زمانی کوتاه اجتناب کنید. الگوریتم‌های گوگل این گرایش را تشخیص داده و آن را مشکوک می‌دانند. احتمالاً مجازات آن را خواهید دید. شما می‌دانید که داشتن یک وب سایت بدون سئو مناسب، بی‌فایده است، و جزو اشتباهاتی است، که هر فرد مبتدی می‌تواند انجام دهد.

سئو و بهینه سازی سایت معمولا یک امر زمان بر و طولانی مدت است پس اگر می خواهید از همان ابتدا در صفحه اول گوگل باشید نیاز دارید که از تبلیغات کلیکی و صرف هزینه های دلاری به سایت گوگل برای تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید. در پست های بعدی سعی می کنم بیشتر در این خصوص توضیح دهم. 

 



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()