نوشته شده توسط : درنا

SSL چیست؟

SSL مخفف عبارت Secure Sockets Layer است که به لایه امن اتصال ترجمه میشود. اگر بخواهیم SSL را بشکلی ساده توضیح دهیم، باید بگوییم که: SSL یک استاندارد تکنولوژی برای ایمن نگه داشتن یک ارتباط اینترنتی  و یک حفاظ امن برای داده های حساس است که باید بین سیستم های مختلف مورد تبادل قرار گیرند. داده هایی مانند اطلاعات شخصی که ممکن است برای ثبت و یا ویرایش بین دو سیستم رد و بدل شوند مثال خوبی برای داده هایی است که به حفاظت توسط SSL نیاز دارند.  سیستم هایی که داده ها را با هم رد و بدل می کنند میتوانند بصورت سرور و سیستم مشتری باشند مانند ارتباطی که بین خریدار یک کالا و سایت فروشگاه ارائه دهنده آن کالا وجود دارد. همچنین این ارتباط میتواند میان دو سرور برقرار شود، مثلا اطلاعات شخصی افراد یا حقوق و دستمزد که از یک نرم افزار به یک سرور ارسال میشوند.

حفاظت از امنیت داده های منتقل شده بین دو سیستم باید با اطمینان از عدم قابلیت خوانایی داده ها در مسیر انتقال بین یک کاربر و سایت و یا بین دو سیستم، صورت گیرد. برای انجام اینکار یک الگوریتم کدبندی را روی دادهایی که باید منتقل شوند پیاده سازی می کنند. این سیستم کدبندی مانع میشود که هکر ها بتوانند اطلاعات را در مسیر بین دو سیستم بخوانند. اطلاعاتی که به رمز در میآیند میتوانند اطلاعات شخصی، امنیتی، مالی و مانند اینها باشند. مثلا اطلاعات کارت بانکی مشتریان یک سایت و یا نام و آدرس مشتریان آن، اطلاعات محرمانه ای هستند که برای انتقال بین دو سیستم باید کد بندی شوند.

بیایید یک تعریف دیگر از SsL داشته باشیم.

SSL یک فناوری امنیتی استاندارد برای برقراری یک پیوند رمزگذاری شده بین یک سرور و یک مرورگر است. این پیوند امن، محرمانه باقی ماندن تمامی داده‌هایی که بین سرور و مرورگر رد و بدل می‌شوند را تضمین می‌کند.

اجازه بدهید که این تعریف را بازتر کنیم.

هنگامی‌که وارد صفحه‌ای می‌شوید که حاوی یک فرم است، بعد از آنکه فرم مزبور را تکمیل کردید و دکمه ارسال را فشردید، اگر آن صفحه گواهی SSL نداشته باشد تمامی اطلاعاتی که در فرم مزبور وارد کرده‌اید توسط هکرها قابل مشاهده خواهد بود.

این اطلاعات می‌تواند هر چیزی باشد؛ از اطلاعات تراکنش‌های بانکی گرفته تا اطلاعات خصوصی مهمی که برای ثبت نام در سرویس‌های مختلف وارد می‌کنید. هکرها به این سرقت اطلاعات، «حمله مرد میانی» (به انگلیسی man-in-the-middle attack) می‌گویند. حمله مزبور را از روش‌های مختلفی می‌توان انجام داد، اما یکی از رایج‌ترین روش‌های آن از این قرار است: هکر یک برنامه کم حجم و غیرقابل شناسایی جاسوسی را بر روی سروری که از وب‌سایت مورد نظر میزبانی می‌کند قرار می‌دهد. این برنامه در پس زمینه منتظر می‌ماند تا بازدیدکننده‌ای وارد یک وب‌سایت شود و درج اطلاعات در یکی از فرم‌های آن را آغاز کند؛ برنامه ذکرشده با درج اطلاعات فعال می‌شود، اطلاعات مربوطه را ثبت می‌کند و آن‌ها را برای هکر می‌فرستد؛ داستان ترسناکی که دیگر مشاهده آن فقط به فیلم‌های علمی-تخیلی محدود نمی‌شود.

اما هنگامی‌که از وب‌سایتی دیدن می‌کنید که با SSL رمزگذاری شده، مرورگر شما گواهینامه SSL را بررسی می‌کند و یک ارتباط واقعاً امن را بین مرورگر و سرور برقرار می‌کند. در این حالت هیچ‌کس به‌جز شما و وب‌سایتی که اطلاعاتتان را برای آن ارسال می‌کنید نمی‌تواند به آنچه که در مرورگر خود تایپ می‌کنید دسترسی داشته باشد یا آن اطلاعات را به هر نحوی مشاهده کند. امروزه برخلاف گذشته، سرعت این ارتباط بالا بوده و حتی از برخی از وب‌سایت‌های بدون SSL نیز سریع‌تر است. 

بیشتر بدانید: شرکت طراحی وب سایت    طراحی سایت فروشگاه آنلاین

 

TLS چیست؟

TLS مخفف واژه Transport Layer Security است و در واقع یک بروز رسانی برای سیستم SSL محسوب میشود که امنیت بیشتری دارد. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات TLS ممکن است آن را با نام SSL عرضه کنند. این امر بدلیل آن است که SSL به گوش مخاطبان آشناتر است.

HTTPS چیست؟

HTTPS مخفف Hyper Text Transfer Protocol Secure میباشد. HTTPS در صورتی که سایت از گواهینامه SSL استفاده کند، در نوار ابزار مرورگر ظاهر میشود. اگر روی علامت قفل سبز رنگ در نوار آدرس سایت کلیک کنید اطلاعاتی مانند مالک سایت، صادر کننده گواهی نامه و اطلاعاتی در باره گواهینامه را میتوانید مشاهده کنید.

کروم و SSL

امنیت برای گوگل به‌عنوان یک غول جستجو و شرکتی که برای بقای خود به‌شدت به اینترنت وابسته است اهمیت فراوانی دارد؛ در نتیجه، این شرکت از نسخه 62 مرورگر خود موسوم به «کروم» برای همه وب‌سایت‌هایی که بدون داشتن گواهینامه SSL از هر نوعی از فرم‌های ثبت اطلاعات استفاده می‌کنند، هشداری را مبنی بر ناامن بودن آن‌ها برای کاربر نمایش می‌دهد. توجه داشته باشید که بر طبق نتایج یک تحقیق، 85 درصد از کاربران به بازدید از وب‌سایتی که امن نیست ادامه نمی‌دهند. 

بنابراین باید دقت کنید که اگر در وب‌سایتتان از هر نوعی از فرم استفاده می‌کنید، حتی فرم ثبت ایمیل یا فرم جستجو، باید گواهی SSL معتبر داشته باشید تا مرورگر کروم وب‌سایت شما را بدون مشکل برای کاربر نمایش بدهد. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر بخشی از محتوای وب‌سایتتان، مثلاً تصاویر یا ویدئوهای آن را در آدرس یا پلتفرم دیگری بارگذاری کرده‌اید، آن منبع نیز باید گواهی SSL داشته باشد و گواهی وب‌سایت شما قابل تسری به آن نیست. 

به‌طورکلی، فارغ از اینکه در کدام صفحه یا صفحات وب‌سایت شما فرم وجود دارد، بهتر است که گواهی SSL را برای کل سایتتان فعال کنید؛ چرا که وجود این اعتبارنامه می‌تواند برای سئوی شما نیز مزایایی داشته باشد که در قسمت بعد به شرح آن می‌پردازیم.

 بیشتر بخوانید: طراحی سایت اختصاصی     ساخت وب سایت

 

مزایای SSL

امروزه وجود SSL برای هر وب‌سایت و وبلاگ و به‌خصوص وب‌سایت‌های شرکتی از حالت گزینه درآمده و به یک ضرورت تبدیل شده است؛ چرا که مزایای غیرقابل انکاری دارد که اهمیت آن‌ها بر کسی پوشیده نیست، از جمله:

 

 SSL از اطلاعات محافظت می‌کند

کار اصلی گواهی SSL حفاظت از اطلاعاتی است که در ارتباط بین کاربر با سرور رد و بدل می‌شود. با نصب SSL هر بیت از داده‌ها رمزگذاری خواهد شد؛ به زبان ساده، اطلاعات قفل می‌شوند و کلید بازگشایی این قفل فقط در اختیار دریافت کننده مورد نظر قرار دارد.

SSL علاوه بر محافظت از اطلاعات حساسی مانند رمزهای عبور و اطلاعات کارت‌های بانکی، در مقابله با لشکر هکرها و خرابکاران اینترنتی نیز به شما کمک می‌کند. ازآنجایی‌که داده‌ها توسط SSL به یک فرمت غیرقابل خواندن تبدیل می‌شوند، مهارت‌های هکرها در برابر فناوری رمزگذاری بی‌همتای SSL به یک شمشیر بی لبه می‌ماند.

 

 SSL هویت شما را تأیید می‌کند

دومین وظیفه اصلی گواهی SSL، تأیید اعتبار وب‌سایت است. تردیدی وجود ندارد که حجم تقلب و کلاه‌برداری در اینترنت به‌طور روزافزونی در حال افزایش است و بسیاری از مردم چه از نظر مالی و چه در ابعاد دیگر، با استفاده کردن از وب‌سایت‌های تقلبی متحمل خسارت‌های جبران‌ناپذیری شده و می‌شوند. 

هنگامی‌که می‌خواهید گواهی SSL نصب کنید باید وارد یک فرآیند اعتبارسنجی شوید که طی آن، بسته به نوع گواهینامه، هویت شما و سازمان متبوعتان سنجیده می‌شود. پس از تأیید اعتبار، وب‌سایت شما گواهینامه‌ای دریافت می‌کند که کاربر با توجه به آن می‌تواند مطمئن باشد که با همان کسی در تعامل است که باید باشد. 

البته توجه داشته باشید که همان‌طور که ذکر شد، هویت سنجی بسته به نوع گواهینامه‌ای که به دنبال دریافت آن هستید متفاوت خواهد بود؛ به‌عنوان مثال، برخی از صادرکنندگان گواهینامه‌های SSL، از جمله وب‌سایت‌های رایگانی مانند Let’s Encrypt زیاد در این رابطه مته به خشخاش نمی‌گذارند. لذا به ‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار معتبر پیشنهاد می‌شود که از گواهینامه‌های معتبرتری استفاده کنید که هویت شما را نیز تأیید می‌کنند.

 

SSL پیش‌نیاز اصلی دریافت نماد اعتماد دوستاره است

یکی از روش‌های شناخته‌شده برای تأیید اعتبار صاحبان کسب‌وکارها و محل کارشان داشتن نماد اعتماد است. در واقع، امروزه اگر وب‌سایت کسب‌وکار شما نماد اعتماد نداشته باشد هیچ‌کس به آن اعتماد نخواهد کرد. در حال حاضر، نماد اعتماد در دو سطح یک ستاره و دوستاره اعطا می‌شود که تفاوت عمده این دو در ضرورت وجود یک گواهی SSL معتبر یک‌ساله برای دریافت نماد دوستاره است. دقت داشته باشید که با گواهی‌های رایگان نمی‌توانید نماد دوستاره دریافت کنید. 

 

SSL باعث تقویت حس اعتماد مشتری می‌شود

امروزه مشتریانی که حتی اندکی از دنیای وب و مخاطرات آن آگاهند ابداً به وب‌سایت‌هایی که گواهی SSL ندارند اعتماد نمی‌کنند؛ چرا که علاوه بر مشکلات مرتبط با سرقت و افشای اطلاعات شخصی و بانکی که پتانسیل روی دادن آن‌ها برای این‌گونه وب‌سایت‌ها وجود دارد، نداشتن گواهی SSL به نوعی به معنای بی‌مبالاتی صاحب وب‌سایت و کسب‌وکار مربوطه نیز خواهد بود. طبیعتاً با توجه به رقابتی که امروزه در دنیای کسب‌وکار موج می‌زند، کسی از فروشنده‌ای که برای امنیت کسب‌وکار و مشتریان خود اهمیتی قائل نیست خرید نخواهد کرد.

 

 SSL باعث بهبود رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو می‌شود

آیا SSL برای سئو نیز مفید است؟ پاسخ به این سؤال مثبت است. علیرغم اینکه هدف از SSL ایمن‌سازی تبادل اطلاعات بین بازدیدکننده و وب‌سایت است، اما وجود گواهی SSL به‌عنوان یک امتیاز در مبحث سئو نیز محسوب می‌شود. بر طبق نتایج بررسی‌های تجربی انجام‌گرفته، یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل، وجود SSL است.

علاوه بر این، گوگل نیز رسماً اعلام کرده است که اگر دو وب‌سایت از همه نظر با هم برابر باشند، اما یکی از آن‌ها گواهی SSL داشته باشد، احتمالاً در نتایج جستجو برای آن نسبت به دیگری اولویت قائل خواهد شد. در نتیجه، فعال‌سازی SSL در وب‌سایت و برای تمامی محتواهای داخل و خارج از آن به نفع سئوی سایت خواهد بود.

بیشتر بدانید: طراحی سایت تهران     طراحی سایت شرکتی

 

اطمینان از اعتبار گواهینامه SSL

با توجه به اعتبار شرکت های اصلی ارائه دهنده SSL چه نیازی به کنترل صحت عملکرد آنها وجود دارد؟

برای آنکه اهمیت این موضوع را درک کنید در ادامه این مقاله به بررسی مشکلی که برای بخش اعظمی از سایت های دنیا بخاطر استفاده از گواهینامه یکی از معتبرترین ارائه دهندگان این گواهینامه یعنی Symantec روی داد را بررسی می کنیم. شاید برای نشان دادن اعتبار شرکت Symantec باید یاداوری کنیم که شرکت Symantec ارائه دهنده آنتی ویروس Norton است.

گوگل همواره به دریافت گواهینامه SSL اصرار داشته است. اما بروز مشکلی در گواهینامه های صادر شده از شرکت Symantec و شرکت های وابسته به آن باعث شد، میلیون ها سایت در مرورگر گوگل کروم Chrome با پیام خطای عدم ثبت شدن گواهینامه SSL روبرو شوند و کاربران امکان دستیابی به این سایت ها را نداشته باشد. با توجه به آنکه این مشکل 12 ماه بطول انجامید. این سوال را مطرح کرد. که تهیه گواهینامه SSL به ریسک عدم نمایش سایت در مرورگرها می ارزد.

نکته: شرکت Symantec گواهینامه های خریداری شده توسط کاربران را بدرستی ثبت نکرده بود و این عدم ثبت درست باعث بروز مشکل عدم نمایش سایت های دارای گواهینامه این شرکت گردید. اگر گواهینامه های SSL توسط یک شرکت معتبر و بدرستی ثبت شوند مشکلی برای نمایش سایت ایجاد نخواهد شد.

طبق اعلام رسمی کارشناسان گوگل کروم Chrome عدم ثبت صحیح گواهینامه های SSL توسط شرکت Symantec باعث بروز این مشکل بوده است. همچنین با توجه به دامنه وسیع سایت های درگیر با این مشکل حل این مشکل به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

Ryan Sleevi کارشناس گوگل کروم Chrome و نویسنده گزارش سالانه شرکت گفته است که :

گواهینامه های صادرشده از سوی شرکت Symantec در گذشته نیز مشکلات زیادی داشته اند واین موضوع باعث شده است که ما نتوانیم به گواهینامه های صادره این شرکت اعتماد کنیم.

گوگل کروم Chrome برای جلوگیری از ایجاد یک بحران به شرکت Symantec پیشنهاد داد که تمام گواهینامه های صادره مشکل دار را ظرف مدت 9 ماه اصلاح کند و گواهینامه های جدید را هم نیز به درستی به ثبت برساند.

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات بالا بهتر است هنگام خرید گواهینامه SSL از شرکت هایی که در گذشته توسط مرورگرها اعتبارشان تایید شده است گواهینامه SSL را خریداری کنیم.

بیشتر بدانید: هزینه طراحی سایت   طراحی سایت وردپرس

 

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا

دوربین مدار بسته دام (Dome) از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین انواع دوربین مدار بسته است. این نوع دوربین مدار بسته در کنار دوربین مدار بسته بولت (Bullet)، اکثریت دوربین‌های مدار بسته را تشکیل می‌دهند. استفاده از این دوربین ها در نظارت ویدئویی در امنیت افراد، اموال، منابع و ساختمان‌ها امروزه نقش پررنگی دارد. تعداد دوربین‌های مدار بسته در جهان در سال‌های گذشته رشد به سزایی داشته، به طوری که در سال 2014 تخمین زده می‌شد که 240 میلیون دوربین مدار بسته در سراسر جهان فعالند، و این عدد در پایان سال 2019 به 770 میلیون رسیده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که در سال 2021 نیز تعداد دوربین های مدار بسته در جهان رشد 7 درصدی داشته باشد.

دوربین مدار بسته دام

دوربین‌های مدار بسته بر اساس موارد مختلفی همچون نوع سیگنال و شکل ظاهری دسته‌بندی می‌شوند. در دسته‌بندی بر اساس شکل ظاهری، می‌توان به دوربین‌های دام، بولت، فیش‌آی، باکس و کیوب اشاره کرد. دوربین مدار بسته دام که رایج‌ترین نوع دوربین مدار بسته بوده و امروزه در انواع ساختمان‌های تجاری، مسکونی، عمومی و همچنین سیستم نظارت شهری استفاده می‌شود، به شکل گنبدی بوده و به همین دلیل به این نام خوانده می‌شود. در این مطلب قصد داریم با بررسی ویژگی‌ها، کاربردها، مزایا و محدودیت‌های این نوع دوربین، به بررسی آن بپردازیم.

شکل ظاهری دوربین مدار بسته دام

دوربین مدار بسته دام داخل یک محفظه شیشه‌ای به شکل یک نیم‌کره و گنبدی شکل بوده و به همین دلیل به آن دوربین دام (به انگلیسی: Dome و به معنای گنبد و برآمدگی) می‌گویند. دوربین‌های دام بسیار پر استفاده بوده و در انواع و اندازه‌های مختلف طراحی شده‌اند به طوری که بتوانند در برابر عوامل مختلف بیرونی مانند سرقت، رطوبت و گرد و خاک مقاومت کنند. همچنین از قابلیت‌های مختلف مانند دید در شب و ارسال تصاویر بر روی اینترنت نیز می‌توانند بهره برند. دوربین مداربسته دام نصب نسبتا ساده‌ای داشته و از قسمت صاف پشتی خود به هرجایی مانند سقف یا پایه‌ای مخصوص پیچ می‌شود. به دلیل شکل دوربین دام که از بالا متصل می‌شود، جلوی ساخت لانه یا تار توسط جانورانی مثل کبوتر‌ یا عنکبوت گرفته شده و پوشش لنز دوربین به این وسیله گرفته نمی‌شود، مسئله‌ای که در دوربین‌های بولت می‌تواند مشکل‌ساز شود.

دوربین‌های مدار بسته دام به دلیل شکل ظاهری خود در فضاهای بزرگ می‌توانند پوشش مناسبی ارائه دهند. اگرچه بسیاری از این دوربین‌ها می‌توانند در فضای آزاد و در معرض باران نیز نصب شوند، ولی در بسیاری از موارد برای کاربردهای داخلی استفاده می‌شوند. ظاهر مناسب و شکیل آن‌ها استفاده از این نوع دوربین را برای نصب در لابی هتل‌ها، سالن‌های بزرگ در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها ممکن کرده است. پوشش لنز این دوربین‌ها گسترده‌تر بوده و در بعضی از مدل‌ها (دوربین اسپید دام) قابلیت حرکت و کنترل از راه دور را نیز دارد، در حالی که در دوربین‌های بولت جهت لنز به سمت یک نقطه بوده و دستی تنظیم می‌شود، اگرچه از لحاظ فاصله قادر به پوشش مناطق دورتری هستند.

 بیشتر بخوانید:     دوربین مداربسته   تجهیزات دوربین مداربسته       دوربین مدار بسته بولت

دوربین اسپید دام

نوع خاصی از دوربین دام نیز وجود دارد که به اسپید دام (PTZ Camera) معروف بوده و نام انگلیسی آن برگرفته از سه کلمه‌ی Pan، Tilt و Zoom است که به معنای حرکت در راستای بالا و پایین، چپ و راست و همچنین بزرگنمایی می‌باشد. همانطور که از اسم این نوع دوربین پیداست، لنز آن قابلیت حرکت و پوشش گسترده‌ی محیط را دارد. استفاده از این دوربین نیازمند اپراتوری برای کنترل آن به صورت دستی و بررسی تصاویر است. بسته به نوع نرم‌افزار، دستگاه می‌تواند حرکات را به صورت اتوماتیک نیز دنبال کرده و ضبط کند. این دوربین این مزیت را دارد که می‌توان از راه دور و با تغییر زاویه و بزرگنمایی لنز آن، به تصاویر زنده از مکان وسیعی در حالت 180 درجه یا 360 درجه دست پیدا کرد.

اگرچه دوربین اسپید دام با حرکت خود فضای زیادی را پوشش می‌دهند ولی به تنهایی و به صورت همزمان زاویه دید محدودی داشته و این می‌تواند در کاربری عمومی مشکلاتی را به همراه آورد. به طور مثال در صورتی که این دوربین‌ها روی حالت اتوماتیک یا پیش‌فرض تنظیم شده باشند، چرخه‌ی ضبط آن‌ها امکان دارد به صورتی عمل کند که بعضی از نقاط را در لحظات حساس پوشش نداده و حوادث مهمی را از دست دهد. همچنین به دلیل وجود قطعات مکانیکی زیاد که در حال حرکت هستند، امکان خرابی زودهنگام در دوربین های اسپید دام بیشتر بوده و عمر کوتاه‌تری دارند.

دوربین مدار بسته دام

بیشتر بخوانید:    دوربین مداربسته برای منزل     نصب دوربین مدار بسته                    دوربین مداربسته فرودگاه

مزایای دوربین مدار بسته دام

دوربین های مدار بسته دام با شکل ظاهری خاص خود مزیت‌هایی را به ارمغان آورده‌اند که کاربردهای مهمی را برای آن‌ها به وجود آورده است. در این قسمت به بررسی چند مزیت کلیدی در دوربین دام می‌پردازیم.

مشخص نبودن جهت ضبط تصویر

یکی از مهم‌ترین و عمده‌ترین مزایای دوربین‌های مدار بسته دام، این است که افراد بیرونی نمی‌توانند جهت فیلمبرداری آن را به راحتی تشخیص دهند. لنز دوربین داخل یک برآمدگی شیشه‌ای است که داخل آن به سختی دیده می‌شود، بنابراین فرد خاطی نمی‌تواند متوجه شود که لنز دوربین به چه سمتی نشانه رفته است. این عدم قطعیت و مشخص نبودن نقاط مورد پوشش توسط دوربین خود باعث ایجاد عدم امنیت برای فرد سارق می‌شود. احتمال به شناسایی دستگیری توسط مراجع امنیتی، باعث پیشگیری از وقوع جرم توسط مجرمین شده است.

استقامت مکانیکی بالا

از دیگر مزایای دوربین مدار بسته دام باید به استقامت بالای آن‌ها اشاره کرد. دوربین های مدار بسته همیشه در معرض خرابکاری بوده و سارقان در صورت احساس خطر و احتمال شناسایی، به خراب کردن و در نتیجه از بین بردن نظارت آن‌ها می‌پردازند. دوربین دام به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شود که در مقابل خرابکاری و آسیب مجرمان در امان بماند. قاب دوربین‌ها با استانداردهای بالای ضد خرابکاری (مانند IK08 و IK10) (لینک خارجی https://en.wikipedia.org/wiki/EN_62262) طراحی شده‌اند و از خود دوربین درون محفظه‌ای بسیار محکم و غیر قابل نفوذ محافظت مکانیکی می‌شود. از کار انداختن این دوربین‌ها به راحتی ممکن نبوده و نیازمند ابزار خاص است. در مقابل دوربین‌های بولت را که در ارتفاع پایین‌تری هم قرار دارند را می‌توان به صورت دستی تغییر جهت داده و جلوی ضبط تصاویر را گرفت.

زاویه دید وسیع

دوربین‌های مدار بسته دام به گونه‌ای است که می‌تواند زاویه‌ی وسیع‌تری را نسبت به دوربین‌های دیگر پوشش دهد. لنز دوربین بولت به عنوان دیگر نوع پرفروش دوربین مداربسته به یک سمت نشانه رفته، و اگرچه از قابلیت بزرگنمایی و دید تا دوردست خوبی بهره می‌برد، اما زاویه‌ی بزرگی را نمی‌تواند تحت پوشش خود قرار دهد. دوربین دام در مکان‌های وسیع و سالن‌های بزرگ پراستفاده‌تر است. در سالن‌های رستوران، بانک، محوطه‌های بزرگ مانند مدرسه، چهارراه‌های شلوغ شهر، سالن‌های تولید و همچنین بیمارستان‌ها می‌توان دوربین‌های مدار بسته از نوع دام را یافت.

سایر ویژگی‌ها

دوربین های مدار بسته دام از مزیت‌های گوناگون دوربین های مدار بسته نیز استفاده می‌برند. به طور مثال انواع گوناگونی از دوربین دام به صورت ضد آب و مقاوم در برابر باران ساخته شده است. از این دوربین‌ها می‌توان در بیرون از ساختمان‌ها، خیابان‌های شهر و مناطقی که امکان تماس با آب وجود دارد استفاده کرد. همچنین بعضی دوربین های مدار بسته دام را به وسیله هیتر گرمایی و سنسور دما به طوری طراحی کرده‌اند که قابلیت کار در دماهای بسیار پایین یا بالا را داشته باشد. استفاده از قابلیت دید در شب (IR) نیز در دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود استفاده از آن‌ها در تاریکی شب و اماکن تاریک ممکن شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی هایک ویژن   پشتیبانی هایک ویژن

محدودیت‌های دوربین دام

دوربین دام محدودیت‌هایی نیز دارد که باعث می‌شود در مواردی استفاده از انواع دیگر، دوربین مدار بسته به‌صرفه‌تر باشد. بعضی از این محدودیت‌ها را بررسی می‌کنیم.

نصب سخت‌تر به نسبت دوربین بولت

دو نوع دوربین مدار بسته‌ی دام و بولت عمده‌ی دوربین‌ها را تشکیل می‌دهند. هر دو نوع این دوربین‌ها با توجه به استفاده مکرر از نصب و راه‌اندازی ساده‌ای برخوردارند. به هر حال، نصب دوربین مدار بسته دام نسبت به دوربین نوع بولت اندکی سخت‌تر است. دوربین بولت دارای پایه‌ایست که مستقلا به دیوار متصل شده و به راحی جدا می‌شود، در حالی که در دوربین دام باید قسمت مسطح دوربین به سقف متصل شود. همچنین برای تغییر زاویه‌ی مورد پوشش دوربین دام باید آن را باز کرده و مجددا تنظیم نمود، در حالی که زاویه‌ی ضبط دوربین بولت را می‌تواند به راحتی و دستی تغییر داد و هر هر جایی که در اطراف دوربین قرار دارد، تصویربرداری کرد.

محدودیت محل نصب

اگرچه هر دو نوع دوربین مدار بسته دام و بولت با قابلیت‌های خاص استفاده شده در آن‌ها توانایی نصب در هر محیطی را دارند، اما نصب دوربین دام می‌تواند محدودیت‌هایی داشته باشد. به طور مثال دوربین دام به گونه‌ای طراحی شده که قسمت مسطح آن به سقف متصل شود، مسئله‌ای که همیشه ساده نبوده و امکان وجود محدودیت هست. در مقابل دوربین‌های مدار بسته بولت را می‌توان به هر قسمتی از دیوار یا سقف متصل کرد. همچنین در نصب ،دوربین مدار بسته دام در قسمت‌های گوشه‌ای محیط، حداقل نصف فضای اطراف آن‌ها را دیوار پوشش داده فلذا از پتانسیل کامل خود استفاده نمی‌کنند. این مسئله باعث شده دوربین دام در میان فضاهای وسیع بیشتر به کار رود. ظاهر زیباتر آن نیز این کاربری را بیشتر مورد توجه قرار داده است.

کلام آخر؛ در خرید دوربین دام به چه مسائلی توجه کنیم؟

دوربین مدار بسته دام پراستفاده‌ترین نوع دوربین مدار بسته در دسته‌بندی مربوط به شکل ظاهری هستند. این دوربین‌ها با امکانات خود قابلیت استفاده در هر مکان و شرایطی را دارند. از جمله مسائل مورد توجه در هنگام خرید، تعداد دوربین مورد نیاز است. دوربین‌های دام می‌توانند فضای بیشتری را ولی در فاصله کوتاه‌تر پوشش دهند. نوع PTZ این دوربین نیز قابلیت حرکت و پوشش کامل محیط را دارد، ولی این پوشش حداکثری به صورت همزمان مهیا نیست. محل و نوع استفاده از دوربین نیز باید مورد توجه قرار گیرد، در صورت قرار داشتن دوربین در خارج از محیط ساختمان باید در برابر باران و گرد و خاک مقاومت داشته و در صورت استفاده در تاریکی، باید به قابلیت دید در شب (IR) مجهز باشد. مطرح کردن این سوالات با مشاوران مجرب در نصب دوربین مدار بسته می‌تواند به انتخابی مطمئن و مناسب کمک کند.

بیشتر بخوانید:  دوربین هایک ویژن      دوربین مداربسته هایک ویژن       هایک ویژن تهران



:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا

 

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است! ما در این مقاله به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید.

وردپرس چیست؟

وردپرس هم مانند جوملا و دروپال یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا و متن باز هست که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql پشتیبانی می کند که دارای امکانات و افزونه های رایگان خوبی هست وردپرس در سال 2003 در ادامه پروژه موفق b2 فعالیت کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و اسم آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) نام گذاری کرد .

 آیا می دانید چه سایت های بزرگی با وردپرس طراحی شده اند:

 در اینجا ما می خواهیم تعدادی از این سایت ها را خدمت شما معرفی کنیم که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوا خودشان استفاده کرده اند ولی در آینده حتما مقاله ای مرتبط با این موضوع را حتما برای شما کاربر عزیز می نویسیم

  •  شرکت مرسدس بنز :

هر کسی اسم شرکت مرسدس بنز به گوشش خورده است شرکتی که در آلمان هست و جزو بزرگترین شرکت های تولید اتومبیل در جهان آمده برای بخش اخبار و معرفی محصولات خود از طراحی سایت با وردپرس استفاده کرده است وقتی شرکت بزرگی مانند بنز انتخاب کرده است رتبه الکسا سایت بنز 13500 هست پس می توان گفت وردپرس واقعا قدرت بالایی دارد که ما از آن بی خبر هستیم

  •  بخش خبری ناسا

اسم ناسا شوخی نیست هر کسی اسم ناسا را شنیده است که در زمینه هوا و فضا فعالیت دارد این مجموعه بزرگ هم برای بخش خبر یا همان بلاگ سایت خودش از وردپرس استفاده کرده است پس وردپرس خیلی قدرت دارد که ناسا سیستم مدیریت محتوا خودش را وردپرس انتخاب کرده است جالبه بدانید رتبه این سایت در الکسا 930 هست

  •      شرکت شاتل

شرکت شاتل یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در داخل ایران هست این شرکت هم برای سایت خودش از طراحی سایت اختصاصی وردپرس استفاده کرده چون می داند وردپرس چه قدرتی دارد

  •     نرم افزار هلو

حتما همه شما اسم هلو به گوشتان خورده است یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزار حسابداری هم از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا خود استفاده کرده است پس وردپرس را دست کم نگیریم

سایت هایی زیادی هستند که با وردپرس طراحی شده اند فقط ما چهار تا از سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند را برای شما نام بردیم پس وردپرس را دست کم نگیریم

هر کسی اگر بخواهد کسب و کار خود را رونق دهد و بخواهد در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت کند باید حتما یک طراحی سایت وردپرس داشته باشد به نظر ما سیستم مدیریت محتوا مزایا وردپرس یکی از بهترین انتخاب ها هست شاید این جمله کمی باورش سخت باشد ولی امروزه بیش از 29% در صد از سایت های جهان با وردپرس طراحی می شود یعنی از هر یک سایت یکی با وردپرس انجام می شود یکی از دلیل هایی که افراد وردپرس را انتخاب می کنند طراحی سایت تهران هست و این واقعا برای یک سیستم مدیریت محتوا واقعا خیلی خوب هست .

امروزه با افزایش تعداد کسانی که در فضای اینترنت فعالیت دارند و تجارت خود را از طریق فضای وب انجام می دهند اینکه هر کسی برای خودش یک سایت دارد و یکی از بهترین و ارزان ترین راه های تبلیغات طراحی سایت هست با گسترش این موضوع کسانی که کار طراحی وب سایت انجام می دهند بسیار زیاد شده اند و به سیستم های مدیریت محتوا روی آورده اند یکی از سیستم های مدیریت محتوا وردپرس می باشد .

چرا باید طراحی سایت وردپرس را انتخاب کنیم ؟

وردپرس توسط چندین برنامه نویس در جهان در حال توسعه و بر روز رسانی هست و هر روز افزونه های مختلفی چه تجاری و رایگان در حال انتشار است. اگر شما یک برنامه نویسی کنید از پایه توسط یک شرکت ایرانی شاید آن شرکت 10 نفر برنامه نویس داشته باشد برنامه نوشته می شود و در همه سایت ها از آن استفاده می شود، و از لحاظ امنیتی و بهینه سازی سایت مشکلاتی را به وجود می آورد ولی اگر وردپرس یک باگی را داشته باشد سریع توسط برنامه نویسان جهان آن مشکل بر طرف می شود و برنامه نویس وردپرس در ایران می تواند با یک جستجو ساده آن مشکل را بر طرف کند ولی یک برنامه نویس php از پایه فقط توسط آن شرکت باید رفع باگ شود

وردپرس بر پایه php هست

Php یکی از زبان های رایج هست که هم فریم ورک های زیادی دارد مانند: لاراول و زند هم سیستم های مدیریت محتوا زیادی دارد مانند: جوملا و همین وردپرس وردپرس اینقدر قوی کدنویسی شود که هر چیزی را می شود با آن کدنویسی کرد ولی به شرطی که به زبان php تسلط داشته باشید

سئو پیشرفته وردپرس

اگر الان به سایت هایی که در گوگل رتبه خوبی دارند دقت کنید مشاهده می کنید که بیشتر این سایت ها با وردپرس هستند آن هم به دلیل اینکه وردپرس سئو خوب و استانداردی را دارد که شما می توانید با اضافه کردن یک افزونه سئو وردپرس سئو خود را خیلی بهتر از قبل کنید

یادگیری وردپرس آسان هست

اگر شما خودتان بخواهید یک طراحی سایت وردپرسی طراحی کنید فقط کافی هست در گوگل جستجو کنید آموزش طراحی سایت وردپرس اینجا هست که شما می توانید با انواع آموزشهای ریسپانسیو عکسها وردپرس آشنا بشوید پس یادگیری وردپرس خیلی راحت هست ولی کافی هست شما کمی وقت بگذارید 

امنیت بالا وردپرس

وردپرس یکی از خوبی هایی که دارد داشتن امنیت بالا هست که این امنیت بالا وقتی وردپرس نسخه های وردپرس را آپدیت می کند پس حتما در امنیت خودش هم تغییراتی را داده است ولی اگر شما می خواهید امنیت وردپرس خودتان را بالا تر ببرید یا از افزونه های وردپرس استفاده کنید یا اینکه تنظیمات ورود دو مرحله ای وردپرس را فعال کنید

امنیت بالا کاربران در وردپرس

وردپرس برای اینکه کاربران از رمزهای آسان استفاده نکنند هم مانند 6 تا یک یا رمزهایی مثل این راهی پیدا کرده است که خودش رمزهای سخت به شما می دهد و شما باید از این رمزهای سخت استفاده کنید پس بنابراین برای همین خیلی راحت شما یکی از نکات امنیتی را رعایت کرده اید وردپرس یک کاری دیگه هم کرده است این هست که اگر شما رمز عبور را سه بار غلط بزنید توسط ربات مسدود می شوید و بعد از یک ساعت دوباره می توانید به پنل وردپرس خودتان برید

با وردپرس یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید

اگر می خواهید کسب و کار خودتان را توسعه بدهید از کالاهای خودتان را در اینترنت هم به فروش برسانید یکی از بهترین پیشنهاد ها این هست که فروشگاه اینترنتی خودتان را با پلاگین رایگان  WooCommerce طراحی کنید. شما هر چه از یک فروشگاه آنلاین می خواهید داخل WooCommerce هست فقط کافی هست کمی وقت بزارید تا بتوانید یک فروشگاه آنلاین برای خودتان راه اندازی کنید

آمار نشان می دهد 30% درصد فروشگاه های اینترنتی با WooCommerce طراحی شده است پس قدرت WooCommerce را دست کم نگیرید اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید ما در ساین وب می توانیم به شما کمک کنیم تا یک فروشگاه آنلاین حرفه ای داشته باشید

مدیریت وردپرس

سیستم مدیریت وردپرس خیلی آسان هست به دلیل اینکه فارسی هست ولی اگر بخواهید از افزونه های آماده وردپرس که به زبان انگلیسی هستند و فارسی سازی نشده اند کار سختی دارید ولی اگر مثل ما در ساین وب از افزونه های آماده استفاده نکنید و مثلا ما خودمان در طراحی سایت هایی که برای مشتریان خود کرده ایم از افزونه محصولات که خودمان از پایه آن را طراحی کردیم استفاده کردیم و خودمان هم کار توسعه آن را در صورت در خواست مشتری آن را توسعه می دهیم

مستندات زیاد وردپرس

یکی از خوبی های وردپرس این هست که شما می توانید فقط با یک جستجو ساده مشکل خودتان را خیلی راحت حل کنید این هم به دلیل اینکه وردپرس حتی از لحاظ رسانه و محتوا ویدئویی هم خیلی محتوا دارد پس خیلی راحت می توانید مشکلات خودتان را حل کنید

    طراحی وب سایت با وردپرس افراد به چند دسته تقسیم می شوند

    افرادی که فقط وردپرس را نصب می کنند یک قالب آماده از اینترنت دانلود کرده و برای شما عکسها و مطالب شما را بارگذاری می کنند

    افرادی که وردپرس را نصب می کنند قالب را از پایه برای شما طراحی می کنند و مطالب و عکسهای شما را بارگذاری می کنند

    افرادی که وردپرس را نصب می کنند به طراحی سایت php مسلط هستند و می توانند هسته جوملا را برای خود تغییر بدهند و افزونه هایی را در سایت نوشته و برنامه نویسی کنند و قالب و تم سایت را از پایه برای شما طراحی کنند و این گونه طراحان سایت می توانند سایتی جذاب و پویا و با هر امکاناتی که شما می خواهند طراحی کنند

ساخت سایت با وردپرس

گام‌های طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت:

  • درک اهمیت و لزوم طراحی سایت با وردپرس
  • نحوه انتخاب نام وبسایت، خرید دامنه و میزبانی وب(هاست)
  • نصب وردپرس و آشنایی با رابط کاربری آن
  • انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب برای وبسایت
  • انتخاب ضروری‌ترین افزونه‌های موردنیاز
  • ساخت صفحات اصلی سایت
  • تولید محتوا و ایجاد وبلاگ در سایت
  • ساخت فهرست وبسایت

درک اهمیت و لزوم طراحی سایت با وردپرس

پیش از آن که به شما یاد بدهیم چگونه یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید، خوب است بدانید که چرا از وردپرس برای طراحی سایت استفاده می‌شود؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می‌باشد که نیاز شما را برای طراحی سایتی برآورده می‌کند. اگر بخواهیم سیستم مدیریت محتوا (Content Management Systems -CMS) را در یک جمله به طور خلاصه معرفی کنید. می‌توانیم اینگونه بگوییم که:

“در حقیقت CMS یک سیستم طراحی شده در بستر وب است که ابزارهای بسیار متنوع و کاربری برای راه‌اندازی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید محتوای سایت خود را بدون هیچ گونه دانش کدنویسی ایجاد و ویرایش کنید”

اگر نیاز به اطلاع بیشتر در مورد سیستم‌های مدیریت محتوا دارید حتما این مقاله از رایان آکادمی را مطالعه بفرمایید.

حال که با مفهوم سیستم‌های مدیریت محتوا آشنا شدید خوب است بدانید که در حال حاضر طبق اطلاعات منتشر شده در ویکی پدیا بیش از 100 سیستم مدیریت محتوا وجود دارد!

اما تمامی آمارها به روشنی نشان می‌دهند که پرچم دار همه سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است. به طوریکه 34 درصد از کل سایت‌های ساخته شده در سرتاسر جهان با وردپرس طراحی شده اند! یعنی حدودا از هر سه وبسایتی که شما بازدید می‌کنید، یکی وبسایت با وردپرس طراحی شده است!

در این مقاله از رایان ما دلیل انتخاب وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا را به طور کامل شرح داده‌ایم، حتما به آن سری بزنید. اما اگر بخواهیم همه دلایل اهمیت استفاده از وردپرس را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگویم:

  • وردپرس به طور 100 درصد رایگان است!
  • یک سیستم منبع باز (open source) می‌باشد
  • امکان طراحی هر نوع سایتی بدون حتی یک خط کدنویسی!
  • انعطاف پذیری و قابلیت شخصی سازی بالا
  • یک سیستم سریع، بهینه و امن
  • انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

نحوه انتخاب نام وبسایت، خرید دامنه و میزبانی وب(هاست)

انتخاب نام وبسایت

در میان گام‌های ساخت سایت با وردپرس، انتخاب نام سایت یکی بخش‌های جذاب و مهم است که معمولا کمتر برای آن زمان گذاشته می‌شود. بد نیست بدانید که در حال حاضر (تا زمان نگارش این مقاله) نزدیک به 2 میلیارد وب سایت  آنلاین در فضای وب وجود دارد که این آمار بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسد.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به این مقاله از رایان مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

خرید دامنه و میزبانی وب(هاست)

نام و دامنه وبسایت بیان کننده هویت اصلی شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشید. اما بعد از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید سرویس میزبانی وب (هاست) می‌رسد. منظور از هاست محلی است که قرار است اطلاعات و محتویات سایت شما در آن ذخیره شود. این موضوع دقیقا همانند ذخیره اطلاعات در کامپیوتر شما است. با این تفاوت که با خرید سرویس های میزبانی وب دسترسی کابران از هر نقطه‌ای جهان به سایت شما امکان پذیر خواهد شد و فقط کافی است که شما دامنه خود را به هاست‌تان متصل کنید.

البته شما باید پیش از آنکه خریدی انجام دهید حتما ویژگی‌های یک هاست مناسب را به خوبی بشناسید. چرا که تهیه یک هاست وردپرس مناسب یکی از مهم‌ترین کارهای پیش از شروع ساخت سایت با وردپرس است. ما در این مقاله از رایان به شما جزئیات کاملی که باید هنگام خرید هاست وردپرسی به آن توجه داشته باشید را گردآوری کرده‌ایم و درنهایت مقایسه بین شرکت‌ها سرویس دهنده میزبانی وب در داخل و خارج ایران انجام داده‌ایم.

نصب وردپرس و آشنایی با رابط کاربری آن

نصب وردپرس

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به طراحی سایت با وردپرس کنید. به طور معمول در هاست‌های وردپرسی ما با دو نوع پنل مدیریت مواجه هستیم: Cpanel وAdmin  Direct

اگر از هاست Cpanel  استفاده می‌کنید، حتما مقاله نصب وردپرس روی Cpanel ، واگر از Direct Admin استفاده می‌کنید، مقاله نصب وردپرس روی دایرکت ادمین را مطالعه کنید.

آشنایی با رابط کاربری وردپرس

بعد از نصب وردپرس بروی هاستتان، در مرورگر خود آدرس زیر را وارد نمایید:

www.YOURDOMAIN.com/wp-admin/

(که البته به جای YOURDOMAIN.com باید آدرس دامنه اصلی خودتان را قرار دهید. مثلا   www hamyarwp.com/wp-admin)

بعد از وارد کردن آدرس بالا شما وارد صفحه‌ای مانند شکل زیر خواهید شد:

wp login page-ساخت سایت با وردپرسصفحه ورود به پیشخوان وردپرس

در این صفحه باید نام کاربری و رمزعبوری که هنگام نصب وردپرس بر روی هاست خود انتخاب کرده‌اید را وارد کنید.

آشنایی با پیشخوان وردپرس

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور خود وارد پنلی به نام پیشخوان وردپرس خواهید شد.

wordpress dashboard-ساخت سایت با وردپرسپیشخوان وردپرس

  1. پیام خوشامدگویی – در این بخش برخی از مهم‌ترین قسمت‌های صفحه مدیر به عنوان لینک‌های میانبر و سریع ذکر شده‌اند – این‌ها معمولاً میانبرهای شما برای تولید محتوا و ساخت سایت با وردپرس هستند.
  2. نشان دهنده وضعیت فعلی سایت شما و آنچه در آن می‌گذرد است.
  3. نوشته‌ها – برای ایجاد نوشته، مقاله و هر نوع مطلبی در سایت باید به این قسمت مراجعه کنید.
  4. رسانه – تصاویر و سایر پرونده‌های رسانه‌ای را در اینجا بارگذاری / مدیریت کنید.
  5. برگه‌ها – برای ایجاد صفحه و زیر صفحه باید به این قسمت مراجعه کنید.
  6. دیدگاه‌ها – در این قسمت می‌توانید مدیریت نظرات کاربران را در دست بگیرید.
  7. نمایش – طراحی ظاهری سایت، بارگذاری و انتخاب قالب و سفارشی سازی سایت در این قسمت قرار دارد
  8. افزونه‌ها – در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.
  9. کاربران – در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت کنید
  10. تنظیمات – در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات برخی از بخش‌های پیشخوان و …. قرار دارد.

پیکربندی اولیه تنطیمات سایت

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه طراحی سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

الف) تنظیم پیوندهای یکتا

پیوندهای یکتا نحوه ساختار آدرس‌های صفحات سایت – یا همان URL‌ها – را در سایت شما تعریف می‌کنند. بهینه‌ترین و بهترین حالت برای پیوندهای یکتا گزینه “نام نوشته” است. برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

permalink setting-ساخت سایت با وردپرستنظیمات پیوند یکتا در وردپرس

ب) عمومی‌سازی سایت(نمایش در موتورهای جستجو)

برای اینکه بقیه افراد بتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید. برای دادن این اجازه مطابق شکل زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد. اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

Display in search engines-ساخت سایت با وردپرسنمایش به موتورهای جستجو

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید(تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

سپس بعد از آنکه سایتتان به طور کامل طراحی و راه‌اندازی کردید و نوشته و برگه‌ها(محتوا) در داخل سایت قرار دادید، دوباره به همین بخش برگردید و این گزینه را غیر فعال کنید(تیک را بردارید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

ج)عنوان وبسایت و معرفی کوتاهی از سایت خود را در وردپرس وارد کنید!

مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

General WordPress settings-ساخت سایت با وردپرستنظیمات عمومی وردپرس

د) فعال یا غیرفعال کردن نظرات کاربران در سایت

اینکه آیا می خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست.

مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید. در آنجا می‌توانید فعال یا غیر فعال بودن نظرات کاربران را تنظیم کنید و ویژگی‌های دیگری که مدنظرتان است را هم اعمال کنید.

WordPress Conversation Settings-طراحی سایت با وردپرستنظیمات گفت‌وگو وردپرس

ه) انتخاب منطقه زمانی:

با تنظیم صحیح منطقه زمانی، انتشار برگه‌ها و نوشته‌های جدید منظم‌تر خواهد بود. به طور کلی، شما می‌توانید منطقه زمانی را براساسی جایی که در آن قرار دارید تنظیم کنید و یا براساس منطقه مخاطبان هدف خود تنظیم نمایید. هر کدام که برای شما بهتر و منطقی‌تر است را انتخاب کنید.

برای انجام اینکارها به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی منطقه زمانی دلخواه خود را وارد کنید.

انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب برای وبسایت

امروزه با رشد و توسعه قالب‌های وردپرسی طراحی سایت با وردپرس فوق‌العاده سریع و کم هزینه صورت خواهد گرفت. به طوریکه شما به سایت‌های فروشنده قالب (مثل ژاکت و تم فارست) مراجعه کرده و با تماشای پیش‌نمایشی از قالب‌ها، قالب مدنظر خود را انتخاب و خریداری می‌کنید. سپس در سایتتان آن قالب را بارگذاری می‌نمایید. بدین صورت به همین راحتی و در عرض کمتر از 10 دقیقه ظاهر سایت شما طراحی خواهد شد! البته ما در  شرکت طراحی سایت رایان وردپرس برای شما قالب‌های رایگان وردپرس مختلفی را قرار داده‌ایم که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

  طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس یا asp net، کدامیک بهتر است؟
 

بعد از انتخاب و خرید قالب به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

themes in wordpress-ساخت سایت با وردپرسپوسته‌ها در وردپرس

حال فایل zip قالب خود را در سایت بارگذاری کنید و سپس گزینه نصب و فعال سازی را بزنید. 

انتخاب ضروری‌ترین افزونه‌های موردنیاز

افزونه یا پلاگین نام ابزارهایی که در ساخت سایت با وردپرس استفاده می‌کنید تا قابلیت‌های وردپرس را بیشتر کنید و امکان سفارشی سازی سایت برای شما بیشتر شود.

برای درک بهتر مفهوم افزونه بگذارید یک مثالی برای شما بزنیم. به عنوان مثال اگر وردپرس را مانند سیستم عامل بر روی گوشی تلفن همراه بدانیم، افزونه نقش همان اپلیکیشن هایی را دارد که شما بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کنید تا بتوانید امکانات بیشتری را در تلفن همراه‌تان جای دهید. امروزه افزونه‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده اند که ما در این بخش ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

  • افزونه :Wordfence Security این افزونه یکی از بهترین افزونه‌های وردپرسی برای افزایش امنیت سایت است که حتما باید در ابتدای کار آن را نصب کنید.
  • افزونه یوآست سئو: این افزونه به شما کمک تا سایتتان را برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل بهینه سازی نمایید و به طور کلی سایت خود را به بهترین نحو در دسترس موتورهای جستجو قرار دهید.
  • افزونه UpdraftPlus: این افزونه وظیفه پشتبیان‌گیری از وبسایت شما را برعهده دارد.
  • افزونه Wp Smush: برای افزایش سرعت و بهینه سازی تصاویر از این افزونه استفاده می‌شود.
  • افزونه Google Analytics for WordPress: این افزونه وبسایت شما را به محبوب‌ترین ابزار تجزیه و تحلیل سایت یعنی گوگل آنالیتکس، متصل می‌کند.
  • افزونه WPForms: این افزونه به شما این امکان را می‌دهد فرم های ارتباطی تعاملی(مثل فرم عضویت، ورود، تماس و…) را به وب سایت خود اضافه کنید.

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت اختصاصی با وردپرس از آنها استفاده کنید. مطابق شکل زیر، برای نصب آنها کافیست به قسمت افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش افزودن عنوان افزونه خود را وارد کنید. بعد از پیدا شدن افزونه موردنظر، آن را نصب و سپس فعال سازی کنید.

install plugin in wordpress-طراحی سایت با وردپرسنصب افزونه وردپرس

ساخت صفحات اصلی سایت

با صرف نظر از آنکه حوزه کاری شما چه چیزی است، در هر وبسایتی برخی از صفحات(برگه‌ها) هستند که معمولا وجود آنها ضروری و ثابت است. مثل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و…. .

به همین خاطر در این بخش قصد داریم به شما نحوه ایجاد یک صقحه (برگه) در وردپرس را آموزش دهیم تا علاوه بر ایجاد صفحات ضروری، بتوانید در آینده هر صفحه ای را که نیاز داشتید خودتان به راحتی اضافه کنید.

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد. توجه داشته باشید که ویرایشگر پیش فرض وردپرس، ویرایشگر گوتنبرگ است و برای داشتن ویرایشگر به صورت تصویر زیر باید افزونه ویرایشگر کلاسیک را نصب کنید.

add new page in wordpressافزودن برگه جدید

  1. عنوان برگه – عنوان برگه را در این قسمت بنویسید
  2. بخش ویرایشگر متنی – محتوای اصلی(متن) برگه را در این قسمت باید تایپ و وارد نمایید. شما تمام ویژگی‌های اساسی قالب بندی متن را دریافت می کنید (در ویرایشگر متنی، تقریبا بخش زیادی از قابلیت‌هایی که در نرم افزار Microsoft word با آن اشنا هستید، در این قسمت خواهید داشت).
  3. رسانه – با کلیک روی این دکمه می توانید تصاویر، صداها و ویدیوهای خود را به متن برگه اضافه کنید.
  4. قسمت دیداری و متن ویرایشگر – در ویرایشگر متنی دو بخش برای شما وجود دارد به نام های دیداری و متنی. در بخش دیداری دقیقا هرآنچه را که وارد کنید در برگه شما ظاهر خواهد شد اما در ویرایشگر متنی باید کدهای html و css وارد نمایید. (اگر با کدنویسی htmlوcss آشنایتی ندارید فقط از همان بخش دیداری ویرایشگر استفاده نمایید)
  5. انتشار – به کمک این قسمت شما می‌توانید پیش نمایشی از برگه خود پیش از انتشار آن تماشا نمایید، یا آن را پیش‌نویس کرده و یا آن را منتشر کنید.
  6. تصویر شاخص – در این قسمت می‌توانید یک تصویر برای پیشنمایش برگه خود انتخاب کنید. تصویر شاخص بیشتر در نوشته‌ها کاربرد دارد تا برگه‌ها.
  7. گفت‌وگو – در این قسمت می‌توانید تعیین کنید که آیا این برگه‌ای که در حال نگارش آن هستید دیدگاه بپذیرد یا خیر.

پس از اتمام طراحی برگه برای آنکه این برگه در سایت قرار بگیرد و منتشر شود بر روی گزینه انتشار که در بخش شماره 5 تصویر بالا قرار دارد، کلیک کنید.

صفحاتی که به طور معمول در هر وبسایتی بهتراست وجود داشته باشد:

  • درباره ما – این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌وکار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید به شما توجه کنند. این یک صفحه اساساً برای همه کسانی که می خواهند یاد بگیرند چگونه یک وب سایت بسازند ضروری است.
  • تماس – این صفحه جایی است که شما می‌توانید برخی از اطلاعات تماس را به همراه یک فرم تماس در آن قرار دهید، که از طریق آن افراد بتوانند به طور مستقیم به شما دسترسی پیدا کنند (برای ایجاد فرم تماس می‌توانید از افزونه WPForms که در بخش قبلی آن را معرفی کردیم استفاده کنید).
  • نمونه کارها – این برگه برای نمایش کارها و پروژه‎‌های که از گذشته تا به حال انجام داده‌اید، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • وبلاگ – برای تولید محتوا و نوشتن مقالات می‌توانید برگه‌ای به نام وبلاگ ایجاد نمایید.
  • فروشگاه – این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید. برای انجام این کار، شما باید از افزونه WooCommerce که محبوبترین فروشگاه ساز وردپرس است استفاده کنید. 
  • طراحی سایت با وردپرس

    طراحی سایت با وردپرس یکی از خدمات ما در مهندسین ساین وب هست ما اینجا قالب آماده نداریم همه کارهای ما از قالب های اختصاصی هست که اول توسط تیم گرافیک طراحی می شود و بعد از تایید مشتری کار کدنویسی آن انجام می شود،

    وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست که امروزه به دلیل اینکه اول مطالب علمی خوبی دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده مشکل خود را رفع کنید وردپرس غیر از اینکه در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس کار می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد

    سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها هست برای ساخت سایت چون با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می توان طراحی کرد، وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی  شما اگر php  بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

    طراحی صفحه اول سایت یکی از مهمترین نکاتی هست که باید در کار طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده ایم چون فقط شما چند ثانیه فقط دارید که مخاطب را جذب سایت خودتان کنید

    چیزی که ما در طراحی سایت وردپرس خودمان رعایت می کنیم این هست که سایت باید روح داشته باشد ، رنگ سفید و رنگ های خنثی مانند سفید ، و خاکستری بیشتر برای پشت زمینه کار استفاده می شود، برای اینکه بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم استفاده کنید یک رنگ سازمانی را انتخاب کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید تا رنگ هایی که استفاده می کنید در کنار هم مناسب باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند.می توانید سری به قسمت نمونه کارهای ما بزنید .

    سوالات متداول

    آیا شما از قالب های آماده استفاده می کنید؟

    خیر همه قالب های ما اختصاصی هست و به هیچ عنوان از قالب های آماده استفاده نمی کنیم

    قیمت طراحی سایت وردپرس شما چقدر هست؟

    قیمت طراحی سایت وردپرس بستگی به امکانات مورد نظر شما دارد ولی پایه قیمت سایت های وردپرسی ما بین یک متا سه میلیون هست

    روند کاری ساخت سایت شما چگونه هست؟

    • مرحله اول کار : آنالیز سایت رقبا شما
          
    •   مرحله دوم: کشیدن طرح شما روی کاغذ
          
    •   مرحله سوم: کشیدن طرح شما به صورت رنگی
          
    •   مرحله چهارم : کدنویسی سایت شما و کدنویسی قالب شما
        
    •    مرحله پنجم: آنلاین کردن سایت شما و نمایش نسخه دمو به شما

 

 

سئو یا SEO چیست؟

در حال حاضر، همه‌چیز در فضای آنلاین اتفاق می‌افتد؛ بنابراین شاید تصمیم گرفته باشید فورا یک وب‌سایت برای کسب‌وکار یا سازمانتان راه‌اندازی کنید یا وب‌سایت فعلی خود را احیا کنید. حتما هنگام جستجوی نکات مفید، با اصطلاح «سئو» روبرو شده‌اید. سئو چه معنایی دارد؟ در این مقاله معنی این اصطلاح و بهترین روش استفاده از آن را توضیح می‌دهیم!

سئو چیست؟

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization یا «بهینه‌سازی موتور جستجو» است. در این روش صفحات خود در وب را به شکلی بهینه می‌کنید تا در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنند. سئو بر بهبود رتبه‌ سایت شما در نتایج جستجوی طبیعی و غیر پولی تمرکز می‌کند. اگر وب‌سایتی دارید و می‌خواهید بازدید بیشتری داشته باشد، سئو باید به بخشی از فعالیت‌های بازاریابی‌ شما تبدیل شود.

الگوریتم سئو گوگل

رتبه‌بندی نتایج جستجو توسط الگوریتم گوگل انجام می‌شود. اگرچه الگوریتم گوگل سِرّی است، اما سال‌ها تجربه در حوزه سئو منجر به شناخت عوامل مهم و موثر در این رتبه‌بندی شده است. عوامل موثر در الگوریتم گوگل را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد:

عناصر درون صفحه موثر در سئو

بخشی از رتبه سایت شما به عناصر درون صفحه بستگی دارد. عناصر درون صفحه موثر در سئو مواردی در سایت هستند که بر آن‌ها کنترل دارید و می‌توانید بر آن‌ها اثر بگذارید؛ ازجمله جنبه‌های فنی (کیفیت کد و سرعت سایت) و جنبه‌های مربوط به محتوا (مثل ساختار وب‌سایت یا کیفیت تبلیغات در آن). این‌‌ها عناصر درون صفحه موثر در سئو هستند.

عناصر خارج از صفحه موثر در سئو

علاوه بر عناصر درون صفحه، عناصر خارج از صفحه هم بر سئو اثر می‌گذارند. این عناصر عبارت‌اند از: لینک دسترسی به سایت شما در سایر وب‌سایت‌ها، توجه رسانه‌های اجتماعی به شما و سایر فعالیت‌های بازاریابی خارج از وب‌سایت.

اثرگذاری بر عناصر خارج از صفحه دشوار است. مهمترینِ این موارد، تعداد و کیفیت لینک‌هایی است که افراد را به سایت شما هدایت می‌کند. هرچه سایت‌های مرتبط‌تر و باکیفیت‌تری به وب‌سایت شما لینک بدهند، رتبه‌ شما در گوگل بالاتر می‌رود.

یکی دیگر از عناصر مهم خارج از صفحه، جایگاه رقابتی شما در بازار اختصاصی کسب‌وکارتان است. کسب رتبه خوب در بعضی بازارهای کوچک و اختصاصی از بقیه بازارها سخت‌تر است. بنابراین، جایگاه رقابتی شما در یک بازار اختصاصی، اثر زیادی بر رتبه شما در نتایج جستجو دارد.

سئوی جامع یا Holistic SEO

«سئوی جامع» چیزی فراتر از اجرای چند ترفند برای گرفتن رتبه خوب است؛ ساخت و حفظ یک وب‌سایت‌ عالی باید هدف اصلیتان باشد. اصلا سعی نکنید گوگل را فریب دهید، بلکه برای سئو باید استراتژی بلندمدت و پایدار داشته باشید. اگر وب‌سایتتان به‌اندازه کافی باکیفیت باشد، به‌طور خودکار رتبه خوبی کسب می‌کند. گوگل می‌خواهد کاربرانش را به صفحات مناسب هدایت کند؛ زیرا ماموریتش فهرست کردن همه اطلاعات آنلاین دنیا و فراهم کردن امکان دسترسی به این اطلاعات مفید برای همه مردم دنیا است.

همچنین، یکی دیگر از اهداف مهم گوگل کسب درآمد است. برای دستیابی به این هدف، باید مطمئن شوند که مردم همچنان به استفاده از گوگل ادامه می‌‌دهند. پس باید نتایج موردنظر مردم را به آن‌ها نشان بدهند. بنابراین، اگر وب‌سایتتان بهترین وب‌سایت یک بازار اختصاصی باشد، گوگل هنگام فهرست کردن نتایج، رتبه بالایی به آن می‌دهد.

اگر می‌خواهید همیشه رتبه بالایی در گوگل داشته باشید، باید استراتژی دقیق و جامعی برای سئو داشته باشید که به همه جنبه‌های وب‌سایتتان و روش‌های بازاریابی در آن توجه کند. مسائل فنی، تجربه کاربر و محتوای وب‌سایتتان باید عالی باشند. اگر می‌خواهید رتبه خوبتان در گوگل را حفظ کنید، باید از سئوی جامع کمک بگیرید.

پاسخ سوالات دیجیتال مارکتینگ توسط ژان بقوسیان

 

پلاگین Yoast چگونه به سئو سایت کمک می‌کند؟

یکی از مزایای اصلی افزونه «یوست» در سئو این است که در ایجاد محتوای عالی و کسب رتبه برتر به شما کمک می‌کند. تحلیل این افزونه درباره سئو و خواندنی بودن محتوایتان، سرنخ‌هایی در اختیارتان می‌گذارد تا محتواهایی بسازید که هم انسان‌ها و هم موتورهای جستجو از آن لذت ببرند! سئوی پریمیوم یوست به شما کمک می‌کند تا محتوایتان را برای کلمات مترادف و کلیدواژه‌های مرتبط بهینه کنید و حتی می‌توانید با استفاده از پیشنهاد‌های افزونه یوست در مورد طراحی لینک‌های درون سایت، ساختار سایتتان را تقویت کنید. در طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی موضوع سئو بسیار مهم خواهد بود پس به این بخش از طراحی سایت خود دقت کافی را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری

سئو روش بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای رسیدن به جایگاه برتر و رتبه عالی در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو است. در شرکت یوست اعتقاد بر این است که سئوی جامع بهترین راه کسب رتبه برتر برای وب‌سایتتان است؛ زیرا با این روش می‌توانید همه جنبه‌های سایت را فوق‌العاده کنید. از هیچ ترفند فریبکارانه‌ای در سئو استفاده نکنید؛ زیرا درنهایت، اثر منفی بر رتبه‌ شما می‌گذارد. در عوض، با در نظر گرفتن خواسته‌های کاربران، سئوی جامع را اجرا کنید و در بلندمدت از آن نفع ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا

صنعت پویا و گسترده ی دوربین مدار بسته امروزه به یکی از کسب و کار های تخصصی و حرفه ای تبدیل شده و رقابت بالایی در این صنعت وجو دارد ، طراحی سایت دوربین مدار بسته یکی از راه های موثر و کم هزینه ی ورود به بازار های رقابتی می باشد. با بستر گسترده ای که فضای اینترنت ایجاد کرده است، علاوه بر کمپانی های بزرگ و فعال در این زمینه و طراحی سایت شرکتی ، کسب و کار های کوچک نیز می توانند از این فرصت به وجو آمده استفاده کرده و با طراحی سایت دوربین مداربسته وارد بازار های تجارت الکترونیک شده و کسب و کار خود را گسترش دهند. طراحی سایت دوربین مدار بسته به شما کمک می کند کالا و خدمات خود را معرفی کرده ، رزومه ی شرکت خود را برای کاربران ادائه دهید، و به همراه آن اقدام به برند سازی محصولات و شرکت خود کنید، ولی قبل از انجام هر کاری در این زمینه:
طراحی سایت دوربین مدار بسته چه ویژگی هایی دارد؟
طراحی وب سایت دوربین مدار بسته چه امکاناتی در اختیار سازندگاد و بازدید کنندگان سایت قرار می دهد؟
در طراحی و ساخت سایت دوربین مدار بسته به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت دوربین مدار بسته با ما همراه باشید:

طراحی سایت دوربین مدار بسته

امکانات و ویژگی های طراحی سایت دوربین مدار بسته

هر سایت با توجه به هدفی که برای آن ساخته می شود، امکانات و ویژگی هایی را در اختیار صاحبان و بازدیدکنندگانش قرار می دهد، در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این امکانات و ویژگی ها می پردازیم:

بخوانید  تکنیک‌ های بازاریابی مدرن برای کسب موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

ایجاد اسلاید نمایشی
گالری تصاویر و ویدئو ها
ایجاد قسمت فروش اینترنتی وطراحی سایت فروشگاه اینترنتی
معرفی محصولات و خدمات شرکت
ایجاد صفحات و زیر منو های بی نهایت
رزومه شرکت ، فعالیت های انجام شده و هر آنچه که دوست دارید افراد در رابطه با شما بدانند.
استفاده از نقشه ی گوگل در طراحی سایت دوربین مدار بسته
نظرسنجی و بحث در مورد موضوعی خاص در سایت
سیستم آمارگیری و اطلاعات دقیق از سایت
مدیریت آسان و کارامد طراحی سایت دوربین مدار بسته
پنل ارسال اس ام اس به صورت کاملا رایگان
لود شدن سریع صفحات وب سایت
سیستم اعطای نماینگی و یا شعبه
راه اندازی تالار گفتگو
مدیریت آسان و کاربردی مطالب، اسناد ، تصاویر  و هرآنچه که در سایت موجود است.
سیستم خبر خوان
بخش مقالات آموزشی و کتابخانه
سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط مشتریCRM (خدمات پس ازفروش ، استعلام گارانتی و.. )
طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه

لازم به ذکر است که تمامی این امکانات و ویژگی ها در طراحی سایت دوربین مدار بسته دارای قابلیت اختصاصی و شخصی سازی می باشند، و بنابر درخواست کارفرما در ساخت سایت مورد استفده قرار می کیرند.

نکات مهم که در طراحی سایت دوربین مدار بسته باید به آن ها توجه کرد:

طراحی سایت دوربین مدار بسته

طراحی سایت دوربین مدار بسته

رعایت این نکات در ساخت سایت دوربین مداربسته باعث بهبود کارایی و بهینه سازی سایت شده و سازگاری بیشتری با موتورهای جستجو خواهد داشت.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت برای موبایل) این امکان را به سایت شما می دهد تا افراد دسترسی بیشتر و راحت تری به آن داشته و از طریق تلفن همراه و یا تبلت خود وارد  سایت شده و تمامی فعالیت و کار های خود را در آن به راحتی انجام دهند، این امر علاوه بر این که نرخ تبدیل سایت (میزان تبدیل بازدید کننده به مشتری)  را افزایش می دهد، امروزه به یکی از معیار های رتبه بندی سایت در نتایج جستجو تبدیل شده و حساسیت الگوریتم های موتور های جستجو برای ریسپانسیو بودن طراحی سایت نیز بیشتر شده است.

بخوانید  افزودن قابلیت پرینت در طراحی سایت

طراحی سایت بر اساس سئو

استفاده از استاندارد های طراحی سایت و طراحی سایت بر اساس سئو کارایی سایت را بالا برده ، سرعت لود صفحات سایت را افزایش داده  و ساخت سایت ما را مطابق با الگوریتم های موتور های جستجو انجام میدهد، اگر طراحی سایت بر اساس سئو انجام شود قدرت سئو پذیری بیشتری داشته و با موتور های جستجو سازگار خواهد بود، خزنده های موتور های جستجو آخرین تغییرات در طراحی سایت را سریعا فهمیده و مطالب ساخت سایت ما را سریع تر ایندکس خواهند کرد. علاوه بر این تصاویر نیز که اهمیت زیادی در جذب بازدید کننده را دارند بر اساس استاندارد های طراحی سایت  بر روی سایت گذاشته می شوند و در کنار حفظ جذابیت سایت ، سرعت لود آن را متعادل نگه می دارند، تا افرادی که از مشکل کند بودن سرعت اینترنت رنج می برند ، در طراحی سایت دوربین مداربسته ی شما ، به راحتی به انجام فعالیت بپردازند.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت  با استفاده از آخرین متد روز دنیا در زمینه ی ساخت سایت و بهینه سازی سایت بهترین راهکار ها و ایده ها را برای کسب و کار شما در زمینه ی تجارت الکترونیکی و انواع بازاریابی اینترنتی (ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، تبلیغات کلیکی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و…) ارائه می دهد.

هایک ویژن 

   نمایندگی هایک ویژن    

   شرکت هایک ویژن     

   پشتیبانی هایک ویژن      

 



:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا

 

کازینو آنلاین : کازینو بازی های کازینویی یکی از تفریحات بزرگسالان علاقه مند به بازی هست . افرادی که دوست دارند کمی بیشتر از یک بازی معمولی هیجان داشته باشند و اقدام به سرمایه گذاری و شرط بندی می کنند . در کازینو آنلاین شما می توانید تمام بازی های کازینویی را شرط بندی کنید .

 

امروزه با انقلاب اینترنتی که در قرن 19 انجام شد بسیاری از کسب و کارها وارد فضای اینترنت شدند و کازینوآنلاین هم مثل بقیه کسب کارها از اواخر دهه 1990 به مخاطبین خودشون عرضه شدن . سعی کنید ترفند هایی که تو این کازینو آنلاین ها هست را یاد بگیرید .

 

https://taktik1.website

اپلیکیشن شرط بندی

داشتن اپلیکیشن شرط بندی بر روی گوشی شما این حسن را دارد که دیگر از فیلتر شکن ها بی نیاز می کنه و شما می توانید با خیال راحت و بدون استرس از بحث هایی مثل هک و فیشینگ بازی کنید . داشتن اپلیکیشن شرط بندی یک و یژگی دیگر هم دارد و آن سرعت دادن به بازی است .

 

با داشتن اپلیکیشن شرط بندی دیگر احتیاج نیست شما در یک جای ثابت بشینید و بازی و شرط بندی کنید . شما می توانید در هر نقطه ای که هستید از این نرم افزار برروی گوشی تان استفاده کنید و وارد پیش بینی و شرط بندی بشوید و از برنده شدن و پول دار شدن کیف کنید .

 

https://taktik1.website/389-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B4%D8%B1%D8%B7-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF.html

دانلود بازی انفجار

بازی انفجار یکی از بازی های محبوب و معروف در بین کاربران ایرانی است . با دانلود بازی انفجار شما به یک بازی جذاب و پردآمد می رسید . از موقعی که این بازی طراحی شده است تمام سایت های شرطبندی ایرانی این بازی را وارد سایت شان کرده اند و مورد استقبال قرار گرفته است .

 

شما با دانلود بازی انفجار می توانید به پول های زیادی برسید . البته این مطلب را هم بگوییم که اگر می خواهید در بازی انفجار برنده بشوید و به درآمد زیاد برسید باید آموزش این بازی را هم مد نظر داشته باشید . دانلود بازی انفجار را از یک سایت معتبر انجام دهید .

 

https://taktik1.website/405-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1.html

آموزش بازی پوکر

بازی پوکر نوعی از بازی با ورق و یکی ازمعروف ترین و محبوب ترین بازی های قمارخانه ای در سرتاسر جهان است . این بازی یک بازی فکری ، تخصص و گروهی است که با شانس ، محاسبه احتمالات ریاضی ، استراتژی های مختلف و بلوف زدن همراه است  .

 

در بازی پوکر ترفند های زیادی وجود دارد . غیر از این مسئله دور میز های شلوغ پوکر ، پوکر بازان حرفه ای زیاد هستند که اگر بازیکنی وارد به بازی نباشد تمام پول خود را خیلی زود از دست می دهد . برای همین حتما اول آموزش بازی پوکر را جدی بگیرید .

 

https://taktik1.website/category/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%B1

 

ترفند تظمینی بازی انفجار

بازی انفجار یکی از محبوب ترین و ساده ترین بازی های این روزها می باشد که علاقمندان بسیاری را با توجه به قالب ساده ای که دارد توانست به سمت خود جذب نماید و در اینجا به شکل این بازی و آموزش ترفند به قالب ساده ای که دارد توانست به سمت خود جذب نماید .

 

در بازی انفجار ترفند های زیادی وجود دارد . ولی به این شکل نیست که یک نفر پیدا بشود که ترفند تظمینی بازی انفجار را به ما قول صد درصد بدهد که شما در این بازی با این ترفند ها حتما برنده می شوید . درسته یاد گرفتن ترفند درست است ولی حتما برنده شدن را تظمین نمی کنه .

 

https://taktik1.website/383-%D8%AA%D8%B1%D9%81%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1.html

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا

 

ارتباطات دارای قدرت متوقف کنندگی(قدرت متوقف کردن یعنی اینکه بتوانید با تبلیغ و سایر ارتباطات بازاریابی مردم را از رفتن بازدارید و آن ها را وادار کنید که بنشینند و به شما توجه کنند.) ؛ واکنش هایی از این قبیل به وجود می آورد: «چه گفتی؟» یا «آن را دیدی؟» این نوع ارتباطات میزان توجه را بالا می برند. برخلاف اغلب ارتباطات بازاریابی که حتی برای یک لحظه هم نمی توانند جلب توجه کنند.

 

مشتریان هرروز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران می شوند. این تراکم بالای پیام های ارسالی در حیطه ی بازاریابی باعث می شود که اغلب تلاش ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.

از مردم بخواهید ۵ مورد از آگهی هایی را که شب پیش از تلویزیون دیده اند، به یادآورند (اگر تلویزیون تماشا کرده باشند، حتماً تبلیغات زیادی دیده اند). به واکنش هایشان دقت کنید. وقتی با درماندگی سعی می کنند به یادآورند که چه چیزهایی باید دیده باشند، نگاهی سردرگم بر چهره شان نقش می بندد. کمی بعد احتمالاً می گویند: «بله… آن آگهی بامزه که مرده…» و به همین شکل چندین آگهی را به خاطر می آورند. البته اگر مجموعه آگهی های دیشب جالب بوده باشد؛ و از میان این ها شاید نام یک یا دو محصول تبلیغ شده را نیز به یاد داشته باشند؛ اما به ندرت تمام نام ها را به یاد دارند.

اگر همین طور ادامه بدهید و این بار درباره ی تبلیغات چاپی سؤال کنید، مثلاً در مورد مجله، روزنامه، بروشور، یا نامه های الکترونیکی، بسیار احتمال دارد که فهرستتان کاملاً خالی بماند. خیلی ها حتی یک آگهی تبلیغاتی در مجله ای که دیروز خوانده اند را به یاد نمی آورند. مگر آنکه فعالانه آن ها را به پاسخ گویی ترغیب کنید. اگر در مورد تبلیغات رادیو هم بپرسید، با همین مشکل مواجه می شوید. این فعالیت ساده اهمیت قدرت متوقف کردن را آشکار می کند. تبلیغات شما باید بیشتر از تبلیغات دیگران قدرت متوقف کردن داشته باشد، زیرا حتماً می خواهید افراد بسیار زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه دارند!

اصول متوقف کردن

بنابر نظر هانلی نوریس، کسی که زمان زیادی را به تعلیم کارکنان «یونگ و روبیکام» برای تهیه ی تبلیغات بهتر، گذرانده است، با هفت اصل می توانید یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند. من این هفت اصل را بر اساس تجربه ی خودم تعدیل کرده ام و به فهرست زیر رسیده ام:

1. تبلیغ باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به سوی خود بکشد. همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه ی مخاطبان موردنظرش را جلب کند. اگر بچه ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.

2. تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد. همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف سازی، هرگز اجازه نمی دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد.

3. تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد. این اصل باید حتماً لحاظ شود، حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

4. تبلیغ باید کنجکاوی را تحریک کند. مخاطبان باید طالب شوند که بیشتر بدانند. این میل آن ها را متوقف می کند و به بررسی تبلیغ وا می دارد و باعث می شود به دنبال اطلاعات بیشتری باشند.

5. تبلیغ باید مخاطبان را شگفت زده کند. عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخ کوب کنند و به شگفت آورند.

6. تبلیغ باید اطلاعات بدیهی را منتقل کند- به شکلی هرظتنم ریغ. (نکته: سعی کنید این کلمه ی عجیب را برعکس بخوانید). پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک چیز باعث می شود که مسئله ای بدیهی به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ اما اگر این کار را به شکلی بدیهی انجام دهید ارتباطی برقرار نمی شود و توجه کسی را جلب نمی کند و مخاطبان تبلیغ شما را نادیده می گیرند.

7. گاهی لازم است تبلیغ از قواعد و شخصیت محصولتان و مقوله ای که در آن می گنجد فراتر رود. محصول باید برجسته باشد. توجه مردم به اموری جلب می شود که خارج از الگوهای رایج باشد (و در بازاریابی هم بی شک الگوهایی وجود دارد). پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند. برای مثال اگر شما برای خدمات نظافت ادارات بازاریابی می کنید، حتماً تبلیغات صفحات زرد را بخرید و آگهی هایی تهیه کنید و فهرست قیمت خود و نظر مثبت و رضایت آمیز مراجعه تان را در آن بگنجانید. برای تکمیل این تلاش های معمول بازاریابی، با پست برای مشتریان احتمالی تان اسفنجی بفرستید که یک طرف آن نام و شماره تلفن شما و طرف دیگر آن این پیام نوشته شده باشد: البته اگر هنوز معتقدید که بدون کمک ما باید نظافت کنید، این اسفنج به دردتان می خورد.

برای تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی افراد شود، از الگوهای مرسوم تجاوز کند و مسایل بدیهی را به شکلی غیرمنتظره مطرح کند، شما به خلاقیت نیاز دارید. این راز موفقیت شماست و فقط به اتکای خلاقیت است که قدرت متوقف کردن پیدا می کنید.

 

  1. طراحی سایت شرکتی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت تهران
  4. طراحی سایت
  5. سئو سایت
  6. سئو
  7. طراحی وب سایت
  8. طراحی سایت شرکتی

 

  1. طراحی سایت فروشگاهی
  2. طراحی سایت تهران
  3. طراحی سایت
  4. سئو سایت
  5. سئو
  6. طراحی وب سایت
  7. طراحی سایت شرکتی

 



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا

 

معیارهای منابع انسانی می تواند نقاط ضعف و قدرت یک شرکت را بر ملا کند و به شما اجازه میدهد تا متوجه شوید که کدام بخشها برای تقویت شدن نیاز به تمرکز دارند و روی کدام بخش را باید سرمایه گذاری نمایید. گاهی اوقات معیارهای منابع انسانی بوسیله ی افراد حرفه ای حاضر در تجارت نادیده گرفته می شوند، آنها تصور می کنند که تعامل و استفاده از کارکنان امری پیچیده و دشوار است.

 

سنجش منابع انسانی از طریق محاسبه ی هزینه ی دقیق بکارگیری هر یک از کارمندان جدید برای ارزیابی کسب و کار شما و ابداع استراتژی ها، ارزشمند است.

در این مقاله 10 نکته مفید سنجش نیروی انسانی و آنچه که آنها میتوانند در مورد شرکتتان به شما بگویند آمده است:

۱-هزینه ی هر استخدام

یکی از معیارهایی که معمولا در همه ی سازمان ها استفاده می شود. این پارامتر می تواند به شما بگوید که دقیقا هزینه ی استخدام یک کارمند جدید برای شرکت شما چقدر است.

 

۲- میزان غیبت

این پارامتر تعداد روزهای غیبت کارکنان و میزان رضایت آنها را به شما نشان می دهد.

۳-درآمد به ازای هر کارمند

این مولفه می تواند به شما بگوید که هر یک از کارکنان چه میزان درآمدی را برای شرکت شما بدست می آورند و چه نقشی در سودآوری سازمان شما ایفا می کنند.

۴- ارزش سود و مزایا

یک دید کلی و بررسی اجمالی در مورد اینکه بسته های مزایای شما (مانند حقوق، بیمه، پورانت ها و …) به ازای هر کارگر چقدر برای شما هزینه دارد.

۵- مدت زمان اشتغال

این پارامتر کمک میکند تا میانگین مدت زمانی که کارکنان با شرکت همکاری داشته اند مشخص شود.

۶-گردش مالی

این مولفه ها سرراست و آسان هستند و به شما یک دیدکلی نسبت به اینکه چه تعداد از کارکنان شما در یک سال مشخص شرکت را ترک می کنند، می دهد.

۷- میزان رضایت

یکی از دشوار ترین معیارهای قابل سنجش در منابع انسانی (HR) است که به شما نشان می دهد که کارکنان شما تا چه حد از شرایط کاری خود راضی هستند. رضایت بیشتر یک مفهوم انتزاعی است و تنها راه جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای مولفه های مدیریت نیروی انسانی، نظرسنجی می باشد.

۸- پاداش کارکنان

این مولفه، پاداشها و تشویقی های دریافتی کارکنان را در طی یک دوره ی خاص به محاسبه کرده و به شما نشان می دهد.

۹- هزینه های گردش مالی

این پارامترهای مدیریت منابع انسانی می تواند بسیاری از کارفرمایان را متعجب کند و نشان دهد که با هر از دست دادن یک کارمند چه مقدار بر مبنای هزینه های متفرقه، هزینه های عدم تصدی شغل، استخدام جدید و آموزش نیروی جدید هزینه خواهید کرد.

۱۰- زمان پر کردن جایگاه شغلی

این پارامتر کمک می کند بهره وری بخش مدیریت منابع انسانی شرکت برجسته شود و مدت زمانی تقریبی که نیاز است یک جایگاه شغلی در شرکت شما پر شود را مشخص می کند.

معیارها و مولفه های دیگر مدیریت منابع نیروی انسانی نیز وجود دارند که می تواند جنبه ها و موضوعات مختلفی که شرکت شما با آن سر و کار دارد را پوشش دهد. همانطور که در بالا اشاره شد سیستم های متعددی در مدیریت منابع انسانی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید هر زمان که نیاز شد مولفه ها را پیگیری کنید و حداقل سرمایه گذاری برای یک چنین سیستمی از زمانی که شما شروع به استفاده از پارامترها و معیارهای مربوط به بخش نیروی انسانی آن کنید، خیلی زود به خزانه ی شما برمیگردد بخصوص زمانی که می دانید که بیشتر هزینه های شرکت شما در کدام بخش صرف می شود.

با ترکیب یک برنامه ریزی دقیق، تجزیه و تحلیل مناسب پارامترها و استراتژی موثر می توانید برای حرکت دادن شرکت خود به سوی آینده از این مولفه های مدیریت نیروی انسانی استفاده کنید.

 

تبلیغات میان متنی

 

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئو و تبلیغ گوگل نیاز خواهید داشت. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید.

 

تبلیغات میان متنی

 

پا نوشت

 

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان ، طراحی سایت تبریز

 



:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا

 

این روزها چه در حال گشت و گذار در فضای مجازی باشید،چه در حال قدم زدن در بازار و خیابان و یا دیدن فیلم و یا گوش دادن رادیو با سیل انبوهی از تبلیغات در زمینه های متفاوت روبرو میشوید .اما تبلیغات موثر چیست و چگونه تبلیغ کنیم تا به هدف مورد نظر خود برسیم ؟

 

در تبلیغات بازرگانی به زبان ساده تر می توان گفت ؛ هر عملی که باعث جلب توجه مردم به محصولی خاص و یا فعالیت های تجاری درجامعه گردد ،تبلیغات نامیده می شود، البته طوری که مردم از آن به خوبی استقبال کنند و درنهایت منجر به خرید محصول مورد نظر گردد . در واقع تبلیغات، اطلاعات کنترل شده، قابل تشخیص و قانع کننده است که توسط رسانه های ارتباط جمعی ارائه می شوند.

امروزه هدف اصلی بازاریابی طی برنامه ریزی تبلیغاتی بر اساس آگهی اطلاع رسانی، آگهی متقاعد کننده و آگهی یاد آوری کننده صورت می گیرد :

1. آگهی اطلاع رسانی و یا آگاه کننده : درباره محصولی جدید، به امر مطلع نمودن مشتریان درباره تغییر قیمت ها، شرح چگونگی کاربرد محصول، رفع شایعات و کاهش نگرانی مصرف کننده می پردازد و هنگامی که محصول جدیدی وارد بازار می شود برای معرفی آن به کار گرفته خواهد شد.

2. آگهی متقاعد کننده : به آن دسته از آگهی های تبلیغاتی گقته می شود که مشتری را نسبت به خرید محصول ترغیب کند و همینطور این نوع آگهی زمانی که بازار رقابتی افزایش یابد کاربرد بیشتری پیدا می کند.

3. آگهی یاد آوری کننده : مانند انواع قبلی کاربرد خاص خودش را دارد ، همیشه به مشتریان خود نوعی محصول را یادآوری می کند که ممکن است در آینده نزدیک کالای مورد نظر نیاز باشد. البته این امر زمانی کاربرد دارد که محصول مورد نظر شناخته شده باشد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید.

تبلیغات درون متنی

البته نکات مهم دیگری که توانسته اند بهتر و بیشتر در امر تبلیغات به بازاریاب و یا مبلغ کمک کنند وجود دارند که از آن به نام پنج طرح اقناعی یاد می شود. این طرح ها که بیشتر در این دو رسانه جمعی یعنی تلویزیون و رادیو کاربرد دارد ،

1- طرح محرک و پاسخ : این طرح در ابتدا طرح انگیزشی را رد می کند و معتقد است که با وارد کردن محرکی ،افراد و یا هر جاندار دیگری پاسخ خواهند داد. مثلا با گذاشتن غذا جلوی یک فرد گرسنه ناخودآگاه بزاق آن ترشح می کند و به همین دلیل است که کارشناسان اعتقاد دارند که این طرح در فرایند تبلیغات موثر خواهد بود . البته این طرح تکنیک هایی نیز به همراه دارد که از آن جمله می توان به امر " تکرار ، اسارت مخاطب و مجاورت زمانی و مکانی " اشاره کرد .

2- طرح شناختی : این طرح بر عکس طرح محرک و پاسخ عمل می کند و معتقد است که انسان موجود متفکر و منطقی می باشد و به همین دلیل می توان با دادن اطلاعات و آگاهی از وضعیت مطلوب، کیفیت بهتر کالا و خدمات پس از فروش محصولی، توجه آنان را جلب نموده و سبب مصرف محصول مورد نظر گردد . مثلا:" استفاده از فلان کالا مزیت های فراوانی دارد و خدمات آن بیشتر و بهتر از دیگر شرکت های تولید کننده می باشد". البته تئوری هایی مثل ساز و کار شناختی ، نا هماهنگی شناختی و نظریه مفهومی یاری رسان این طرح می باشند .

3- طرح انگیزشی : بر خلاف طرح محرک و پاسخ در این طرح افراد موجوداتی منفعل تصور نمی شوند که به صورت انفعالی به خرید کالا اقدام کنند. انسان موجودی با انگیزه است که با هدف خاصی به سمت خرید کالایی گام بر می دارد. مبلغ در این طرح عقیده دارد که مهمترین عنصر انگیزه مخاطب است و برای فروش کالا باید انگیزه او را بر انگیخت. فرد دارای انگیزه است و این باعث ایجاد تنش در او می شود, فرد سعی در کاهش این تنش دارد. این طرح معمولا دارای دو مرحله است:
- کشف انگیزه های مصرف کننده و باز تولید این انگیزه ها.
- تغییر دادن شکل محصول به صورتی که توانایی آنها برای ارضای نیازهای کشف شده مشخص باشد.

بیشتر بخوانید:  شرکت طراحی سایت      ساخت سایت     طراحی سایت شرکتی

4- طرح اجتماعی : این طرح با تاکید به ارزش ها و هنجار های اجتماعی بیشتر در بین گروه های اجتماعی جای دارد و معتقد است که افراد نیاز به تائید دارد و به همین دلیل است که حساسیت زیادی نسبت به عقیده کسانی دارد که در مجاورت او هستند . در کل این طرح با ایجاد حس تعلق گروهی در فرد سعی در مصرف کالای خاصی می کند.

5- طرح شخصیتی : این مدل نشان دهنده این امر است که افراد شبیه به هم نبوده و نیستند و اعتقاد دارد که عده ای خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرند و عده ای دیگر دیرتر . از همین روست که دو نوع عملکرد مختلف را تبیین می کند که عبارت اند از:
- عملکرد دفاع از خود: که فرد در آن تلاش می کند از تنش ها و تضاد های درونی خود بگریزد.
- عملکرد بیان ارزشی: منظور سعی افراد درجهت مثبت نشان دادن عقاید و نظریاتشان می باشد. نظیر تبلیغاتی که شامپوی خاصی را برای جلو گیری از ریزش مو به افراد معرفی می کند.

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان  ، طراحی سایت تبریز



:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا
 
 

 

در این مقاله میخواهیم به شکلی عالی مدیریت کنیم، ما باید بتوانید در هر یک از این هفت حوزه عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و عدم وجود هر یک از این هفت فعالیت حیاتی منجر به ناکامی مدیر می شود.

 

پس بعد از مطالعه متعهد شوید که فعالیت های حیاتی مدیریت یعنی : برنامه ریزی، سازماندهی، استخدام، واگذاری، نظارت، گزارش دهی و ارزیابی را بهبود ببخشید و سپس خود را وقف پیشرفت مداوم و بی پایان در هر یک از این حوزه ها کنید.

article_image_one_81.jpg

۱. برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی یکی از مهارت های کلیدی مدیر و نخستین فعالیت حیاتی است. توانایی برنامه ریزی دقیق و پیشاپیش همه مواردی که می خواهید و باید انجام دهید این امکان را فراهم می کند تا بسیار بیشتر از کسی که بدون برنامه عمل می کند، موفق شوید.

قانون موفقیت در مدیریت این است که «افکارتان را روی کاغذ بیاورید». اهدافتان را بنویسید و دقیقا مشخص کنید که می خواهید به چه مواردی دست یابید. فهرستی دقیق و جزئی از هر گام لازم برای دستیابی به اهداف تهیه کنید. چک لیستی از آن فعالیت ها به ترتیب زمانی تهیه کنید تا دستورالعمل یا برنامه کاری شود که گام به گام از آن پیروی می کنید.
هرچه افراد شفافیت بیشتری نسبت به اهداف و برنامه ها داشته باشند، کارهایشان را سریع تر و بهتر انجام می دهند.

۲. سازمان یافته باشید

دومین فعالیت حیاتی مدیر سازماندهی است. وقتی برنامه ریزی را انجام دادید، باید افراد، پول، منابع و امکانات لازم را گرد هم آورید تا برنامه را به واقعیت تبدیل کنید.مدیران برتر مهارت زیادی در برنامه ریزی و سازماندهی دارند. در نتیجه، می توانند کارهای افراد زیادی را با هم یکپارچه و هماهنگ کنند و وظایف بسیار پیچیده را انجام دهند.در المپیک تابستانی لس آنجلس در ۱۹۸۴ و المپیک زمستانی سالت لِیک سیتی در ۲۰۰۲، کمیته المپیک گیج و سردرگم شده بود و انتظار می رفت ضررهای مالی فراوانی در هر دو شهر به بار آید. آن موقع بود که لس آنجلس «پیتر یوبورات» عضو هیئت بیسبال و سالت لِیک سیتی «میت رامنی» را به خدمت گرفتند.این مدیران با استعداد بلافاصله شروع به برنامه ریزی، سازماندهی و هماهنگ سازی ده ها هزار نفر در حوزه های جغرافیایی وسیع و با جزئیات فراوان کردند و بازی های المپیک را از خطرات مالی نجات دادند. به خاطر مهارت های برنامه ریزی و سازماندهی این دو مرد، ضررهای وسیع پیش بینی شده به سود کلان و موفقیت بی نظیری تبدیل شد که شرکت کنندگان و بازرسان نیز آن را تایید کردند.دوباره تاکید می کنم که کلید سازماندهی مناسب «ثبت افکار روی کاغذ» است. درباره کارهایی که باید انجام شود با همه افرادی که نقش مهمی در انجام برنامه دارند، صحبت کنید. هر چه قبل از شروع کار زمان بیشتری را صرف برنامه ریزی و سازماندهی کنید، احتمال موفقیتتان بیشتر می شود.

۳. بهترین افراد را پیدا کنید

سومین فعالیت حیاتی مدیر کارمندیابی یا استخدام است. انتخاب افراد مناسب برای دستیابی به اهداف تعیین شده، محور موفقیت مدیر است. در بسیاری از موارد گماردن شخصی ضعیف و بی کفایت در یک شغل کلیدی می تواند باعث شکست کل شرکت شود. مطبوعات مالی همواره داستان هایی درباره مدیران ارشدی منتشر می کنند که تصمیمات بدی اتخاذ کرده اند و شرکت های عظیم را به ورشکستگی کشانده اند.برای ارائه ارزشمندترین کمک به سازمان باید با بهترین افراد مصاحبه کرده و آن ها را استخدام کنید. همزمان باید افرادی که توانایی کار عالی برای دستیابی به اهداف ندارند را اخراج کنید.

۴. واگذار کنید

چهارمین فعالیت حیاتی مدیر، واگذاری است. واگذاری مهارتی مهم است که باید وقت بگذارید و آن را بیاموزید زیرا شما را قادر می سازد تا بهره وری را به حداکثر برسانید و بهترین نتیجه را از کارمندان و افراد زیردستتان دریافت کنید.

۵. بر کار مسلط باشید

پنجمین فعالیت حیاتی مدیر، نظارت است. نظارت مستلزم این است که افراد انتظاری که از آن ها دارید و معیار عملکرد مورد نظرتان را دقیقا بدانند. سپس آن ها را کنترل می کنید تا مطمئن شوید که کار در زمان معین و با معیارهای توافق شده انجام می شود.وقتی افراد درمی یابند آن قدر به کارشان اهمیت می دهید که به شکلی منظم روند پیشرفت آن را کنترل می کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که کار را عالی و طبق برنامه انجام دهند.

۶. افراد را آگاه نگه دارید

ششمین فعالیت حیاتی مدیر گزارش دهی است. وقتی کار خوبی انجام می دهید یا حتی وقتی با مشکلات و دشواری هایی روبه رو می شوید، لازم است که افراد اطرافتان از روند کارها چه خوب و چه بد آگاه باشند.اطمینان حاصل کنید که رابطه میان شما و رئیس شفاف و پایدار است. برنامه منظمی از جلسات دو نفره و حضوری تدارک ببینید تا رئیستان را به طور کامل در جریان کارها و روند پیشرفت آن ها قرار دهید.همچنین باید رابطه خوبی با همکاران خود داشته باشید، یعنی افرادی که تحت کنترل شما نیستند اما باید بدانند مشغول انجام چه کاری هستید تا کارهای خود را با استاندارد بالا و قابل قبولی انجام دهند.در نهایت، مدیریت «درهای باز» را با کارمندانتان تمرینکنید. هر آنچه روی می دهد را با کارمندان خود در میان بگذارید: خوب، بد و زشت را. بر اساس مصاحبه ها و مطالعاتی که هر سال درباره «بهترین مکان برای کار» انجام می شود، کارمندان شاد عقیده دارند که همیشه «در جریان» کارهایی که بر کار و شرکت اثر می گذارد، قرار می گیرند.

۷. معیارهای شفافی تعیین کنید

هفتمین فعالیت حیاتی مدیر ارزیابی است. همانطور که قبلا اشاره کردم در این مرحله معیار کارهایی که باید انجام شود را تعیین می کنید تا همه کارمندان نحوه ارزیابی عملکردشان را به دقت بدانند.حتما این ضرب المثل را شنیده اید که «اگر چیزی قابل ارزیابی نباشد، قابل مدیریت نیست». خود و کارمندانتان را مجبور کنید که برای هر کار عددی را در نظر بگیرند. خبر خوب اینکه همه فعالیت های کاری معمولا با اعداد مالی قابل ارزیابی هستند. اما اگر با اعداد مالی قابل سنجش نباشند با ارقام دیگری قابل ارزیابی هستند. وظیفه شما این است که به افراد کمک کنید تا برای ارزیابی یک عملکرد در حوزه ای خاص، عدد مناسبی را انتخاب کنند و سپس بر دستیابی به آن عدد یا فرا رفتن از آن تمرکز کنند.

 


:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درنا

 

برای این که بتوانید بر مردم به نحوی کارآمد مدیریت داشته باشید باید به خوبی با آن ها سازش کنید. مدیریت افراد موضوعی است که برای همه به خصوص صاحبان شرکت ها و کارفرمایان جالب است.رمز موفقیت بهترین مدیران امروز این است که دارای هنری پرورش یافته از درک و سازش با دیگرانند و این صفات آن ها همراه است با صبر، قاطعیت و اخلاق.

 

حتما موفق ترین مدیر هم در جستجوی راه های جدید پیشرفت و ترقی است. یک بار این حقیقت را درک کنید، شما هم می توانید در مسیر مدیریت کارکنان خود گام های مثبتی بردارید و در زمان طولانی برای منافع خود با لذت و آرامش بیشتر بکوشید.

یک ضرب المثل معروف چینی می گوید:

- اگر برای یک سال خود می خواهید برنامه ریزی کنید، غلات بکارید.

اگر برای سه سال خود می خواهید برنامه ریزی کنید، درخت بکارید.

- اما اگر برای ده سال خود می خواهید برنامه ریزی کنید، مردم را بکارید.

article_image_one_88.jpg

تبلیغات درون متنی/ 

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند

تبلیغات درون متنی

1. به کارمندانتان کارهای سخت و خسته کننده ارجاع نکنید

کارمندان علاقه ای به کارهای چالش زا ندارند. بنابراین در مواجهه با این جور کارها روحیه خود را می بازند. این دست شماست که کار برای کارمندتان خسته کننده یا پر از هیجان باشد. کار باید یک فعالیت ارضا کننده باشد که بهترین چیزها را مطابق لیاقت افراد در اختیارشان می گذارد.

کار نباید تنها، منبع درآمد باشد، بلکه باید به صورت فعالیتی درآید که موجب رشد و تکامل کارمندان می گردد.

2. موفقیت کارمندتان، موفقیت شماست

اگر بدانید که از کارمندی با حقوق بالا چگونه به نفع شرکت استفاده کنید، حقوق او گران به نظر نمی رسد. کارمند با حقوق پایین تر ممکن است به خاطر اشتباهات دایمی که مرتکب می شود، خیلی گران تمام شود. کاری کنید کارمندانتان به موفقیت برسند. تلاش کنید حقوق بالایی که می گیرند، بازدهی داشته باشد. اگر آن ها موفق شوند، کار شما هم موفق خواهد بود، به همین سادگی.

3. بگذارید کارمندتان طعم موفقیت را بچشد.

وقتی یک بار طعم موفقیت چشیده شود و با احساس و از ته قلب آن ها را تشویق کنید، آن ها مانند گلوله برفی که از تپه سرازیر شود رشد می کنند و رشد کارمندتان منجر به رشد شرکت شما می شود.

موفقیت کارمند چیست؟ خوب، موفقیت یعنی رسیدن به چیزی بیش از آنچه انتظار می رفته. به او کمک کنید. در سکوت و محرمانه، شجاعت او را افزایش دهید و آن قدر این کار را ادامه دهید تا موفقیت به دست آید. وقایع را به همراه او تجزیه و تحلیل کنید و از عقل و خرد خود بهره بگیرید. به کارمندانتان انگیزه بدهید. یک انگیزه برای کار موفق کارمندتان بسیار مهم است. فروش، فروش است، اما وقتی به آن ها بگویید که فروش یک واحد به معنی چه میزان سود برای نهادتان است و به علاوه، فرصتی برای فروش های دیگر است، کارمندتان دلیل تلاش خود را بهتر می فهمد.

بیان علت کاری را که به آن ها می سپرید را به صورت عادت خود درآورید چون اگر کارمندی نداند که نقش فردیش در موفق ساختن صنعت چیست، از تمام توانایی هایش استفاده نخواهد کرد.

در صورت دانستن دلیل، کارمندتان سختکوش تر خواهد شد.

4. اعتمادبه نفس کارمندتان را افزایش دهید

هر مدیری که می خواهد کارمندانش را بسازد باید مطمئن شود که اعمال خودش سازنده عرت نفس کارمندانش است. به کارمندانتان امنیت، آموزش، اجازه مبارزه، پول و از همه این ها مهمتر و بالاتر، رضایت شغلی بدهید همانطور که از رئیس خودتان انتظار داشتید. بر خلاف تصور مدیران مساله همیشه پول و وقتی که برای کارمندتان هزینه می کنید نیست. بلکه چگونگی لطف کردن به دیگران هم به حساب می آید. خیلی از مدیران در پایان سال عیدی های سنگینی به کارمندان می پردازند. اما آن ها این پول را می دهند چون باید بدهند، نه برای اینکه دوست دارند بدهند. هر چیزی می دهید، باید با احساس داده شود. چیزی که هنگام پرداخت می گویید ۱۰ درصد قضیه است. آنچه چشمانتان می گوید ۲۰ درصد، آنچه ذهن تان می گوید ۳۰ درصد و آنچه قلبتان می گوید ۴۰ درصد کل موضوع ارزش دارد! این را به یاد داشته باشید تا هرگز اشتباه نکنید.

با الگوی خوب بودن، نظم را به آن ها بیاموزید. وقتی ساعت کاری ۹ صبح شروع می شود و شما ساعت ۱۱ می آیید، کارمندان دل به کار نخواهند داد. تنها وقتی دل به کار می دهند که ببینند شما سخت تر از آن ها کار می کنید. سعی کنید یک سال تمام ساعت ۸:۳۰ سرکار بروید و تفاوت را ببینید.

5. اشتباهات کارمندان را با وقار و احترام، ببخشید

افراد بشر همه کارمند هستند و کارمندان هم انسانند. انسان ها دچار ضعف های درونی مانند تنبلی، حرص، کم حوصلگی، غرور و اینطور مشکلات می شوند. می گویند کارمندان مثل سیب هستند، بله تعجب نکنید! وقتی یک سیب که رویش لکه دارد گیرتان می آید، چه کاری می توانید بکنید، می توانید او را دور بیندازید و یا بعد از برداشتن لکه سیب با چاقو آن را بخورید. ۹۶ درصد اوقات، لکه خیلی عمیق نیست. سیب بدون لکه هم بسیار گران است. به طریق مشابه، اکثر کارمندان و همکاران شما مثل سیب هستند-

باید ضعف های آن ها را با «چاقوی ذهنی» خود درآورید و از نقاط قوت آن ها برای سودبری دو جانبه استفاده کنید.

6. به کارمندان بیاموزید با هم کنار بیایند

کنار آمدن در هر شرکتی جنبه بسیار مهمی از روابط انسانی است. چه این شرکت ۶ کارمند داشته باشد یا ۶۰، ۶۰۰، ۶۰۰۰. ما کسانی را دیده ایم که به نظر بسیار زبده بوده اند، اما عملکرد آ ن ها به علت نساختن با همکارانشان چندان تعریفی نداشته. به کارمندانتان گوش زد کنید، آن هایی که به دیگران لطف می کنند، نتیجه محبت های خود را خواهند دید و برعکس، آن هایی که فقط تلخی می کنند، تلخی هم می بینند.

همچنین اگر هنوز درگیری بین شما و کارمندانتان وجود دارد، آن را از بین ببرید. کارمند اصلاح ناپذیر را هم بیرون کنید تا برود و برای رقبای شما کار کند!

به کارمندان بیاموزید که همه ما برای رشد به دستان کمک کننده نیازمندیم. وقتی رشد کردید، دست دیگران را هم بگیرید.

7. کارمندان بد را درمان کنید

کارمندان با هم مساوی نیستند. هرگز هم نبوده اند و نخواهند بود. شما به عنوان یک رهبر، هرگز نباید کارمندان بد را تحمل کنید. یک ژاپنی می گوید: « میخ بیرون زده باید آن قدر چکش بخورد تا پایین برود». می توانیم بگوییم که کارمندان بد مثل میخ کج هستند. باید آن ها را صاف کنیم یا دور بیندازیم. این کار به کمی قاطعیت و شجاعت نیاز دارد. کارمند بد از موثر بودن کار تیمی جلوگیری می کند و با اعمال ناخودآگاهش روی کارمندان خوبتان اثر منفی می گذارد.

8. کارمندان را تشویق کنید که به نیازهای مشتری توجه نشان دهند

کارمندتان به هنگام برخورد با مشتری ها باید طوری باشد که تولیدات؛ شرکت را با حسن نیت بفروشد. این کار نباید متظاهرانه باشد. کارمندان را طوری آموزش دهید که سفیر حسن نیت باشند. رفتار منفی یک مشتری می تواند درست مانند ضدتبلیغ عمل کند. این جمله را به خاطر بسپارید: « اگر هشت ساعت برای انداختن درخت وقت داشته باشم، شش ساعت آن را به تیز کردن تبرم می گذرانم».

تصور کنید که ذهن هر کارمند یک سر تیشه است. هر کسی «سر تیشه ذهنی» خود را دارد. اکثر ما از تیزی که به ارث برده ایم راضی هستیم. بعضی از ما شانس کافی برای انگیزه دادن به خود برای تیز کردن منظم تبر را داریم.

به عنوان یک مدیر، تلاش کنید شش ساعت را برای تیز کردن مهارت های کارمندان خود به کار گیرید تا آن ها مشتری مدار شوند.

تقریبا هیچ راه دیگری وجود ندارد. تمام کارمندانتان باید این را بفهمند که حضورشان در شرکت به خاطر مشتری است. هر کارمندی باید ذهنا و قلبا دریابد که مشتری رئیس است، سود است. حتی یک حسابدار هم بد نیست برای دریافتن نبض کار با مشتری برخورد داشته باشد.

ذهن کارمند شما، مثل ذهن خودتان شبیه قطعه زمینی است. باید با (ایده ها) در آن بذر بکارید، (با مطالعه) آن را شخم بزنید، (باملاقات هم ردیفان خود) آن را تقویت کنید، (برای جلوگیری از سکون آن) آفت کشی نمایید، تا بهترین محصول از آن به دست آید.

 

تبلیغات میان متنی

 

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

 

تبلیغات میان متن

 

پا نوشت

 

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد

 



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()