دوربین مدار بسته / مقالات دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : درنا

 

بعد از آنکه شما طراحی سایت خود را انجام دادید تازه اول مسیر یک رقابت بی پایان با رقبای همان صنعت خود خواهید بود. شما باید این سایت را ویرایش روزانه و هفتگی داشته باشید، مطالب جدید آپلود کنید و با تکنیک های سئو کلاه سفید سعی کنید رتبه سایت خود را در گوگل و دیگر موتورهای جست و جو افزایش دهید. 

 

ممکن است شما یک تازه وارد در زمینه بهینه سازی باشید، اما به ما اعتماد کنید، گوگل به ما اهمیت نمی‌دهد. شما ممکن است تازه از دنیای سئو برای پشتیبانی از وب سایت کسب‌ و کار خود شروع کرده، و امیدوار باشید که بتوانید این کار را به تنهایی انجام دهید. اینترنت پر از منابع و مکان‌هایی است که شما می‌توانید آن را یاد بگیرید، و اگر گوگل از شما حمایت نمی‌کند، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کنیم از اشتباهات مبتدی اجتناب کنید. در این مقاله لیستی از اشتباهات سئو آورده شده است که این اشتباهات می تواند باعث کاهش رتبه سایت در گوگل شود.

محتوای ضعیف

محتوای ضعیف نتیجه تمرکز بر ارائه کمیت محتوا به جای کیفیت آن است. تمام مطالبی که در وب سایت خود دارید باید مرتبط با عنوان، توصیف متا و کلمات کلیدی مرتبط با آن باشد. اگر فکر می‌کنید که می‌خواهید ترافیک را افزایش دهید و فردی را فریب دهید تا به وب سایت شما بیاید، فکر کنید که آیا محتوای شما دقیقا همان چیزی است که آن‌ها نیاز دارند؟ کاربران اینترنت تجارب بد خود را به یاد می‌آورند و از وب سایت شما دور خواهند ماند. همچنین با محتوای ضعیف وب سایت شما سرعت بازتاب بالایی دارند. اگر می خواهید باعث افزایش رتبه سایت در گوگل شوید باید این موارد را رعایت کنید.

seo content

تبلیغات زیاد

شاید شما خوش حال باشید که تبلیغات زیادی دارید، و مقدار زیادی از آن پول تبلیغاتی را برای پشتیبانی از کسب‌وکار و وب سایت خود به دست می‌آورید. با این حال، باور کنید که گوگل از آن قدردانی نمی‌کند. یک تجربه کاربری واقعی، تلاش‌های بازاریابی در تمام صنایع است. تبلیغات زیادی در قسمت اول سایت، و همینطور تعداد زیادی از pop ها، مواردی هستند که گوگل شما را به خاطر آن ها جریمه خواهد کرد. درست است که میزان کلیک، سئو شما و همچنین میزان بازتاب شما  را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد، اما باید از تمام این ابزارها، در حد تعادل استفاده کنید. و برای کاربران تان مزاحمت ایجاد نکنید.

محتوای غیر اصلی 

استفاده از محتوای غیر اصلی ، اشتباهی است که خیلی افراد در حال حاضر آن را انجام می دهند. سعی نکنید وب سایت خود را با محتوای غیر اصلی، و محتوای  کپی، بیشتر محبوب کنید. شما باید به ویژه زمانی مراقب باشید که وب سایت شما پست‌های تبلیغاتی را بپذیرد. قبل از ارسال آن، اصالت محتوای مطالب را بررسی کنید. برخی افراد سعی می‌کنند با گرفتن محتوای موفق از وب نام آن مطالب را برای خود بسازند.

عدم استفاده از ابزار های داده

گاهی با استفاده نکردن از ابزار ها اشتباهی مرتکب می‌شوید. ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند، با تلاش کمی رتبه سایت در گوگل را بهبود بخشید، اما انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر مضری بر روی وب سایت شما داشته باشد. اولین نمونه از چنین ابزار هایی، استفاده از یک ابزار داده شده برای بهینه سازی کسب و کار محلی است. شاید شما در سطح جهانی شماره یک نباشید، اما می‌توانید به راحتی شماره یک را بگیرید. از گوگل استفاده کنید تا خود را برای تهیه یک لیست محلی آماده کنید. دیگر مرورگرها گزینه‌های مشابهی دارند. یک جنبه مهم دیگر، چشم‌پوشی از ابزارهای تحلیلی است. شما باید همیشه کار خود را دنبال کنید، آن را مرور کنید، و بدانید چه موقع پرچم قرمز را بالا ببرید. اگر معیارهای تان را عجیب می بینید، عیب‌یابی و تعیین موقعیت مساله قبل از اینکه اعتبار شما را از بین ببرد، می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر رتبه بندی سایت شما به شدت آسیب‌دیده باشد، به کمک عمده یک متخصص سئو برای خدمات حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. شهرت بد وب سایت شما می‌تواند تاثیر جدی روی سلامت کسب‌وکار شما داشته باشد.

seo common mistake

ویدیو های خودکار

در حالی که محتوای ویدئو در گوگل بسیار مطلوب است، و شما حتی امتیاز مثبت برای داشتن آن‌ها به دست می‌آورید، ولی ممکن است، باعث ایجاد آسیب در روال سایت شما باشد. اگر یک کاربر قصد بازدید از وب سایت شما را به خاطر خواندن مقاله داشته باشد، ارائه آن‌ها با آگهی تبلیغاتی باعث می‌شود که آن‌ها مستقیما از صفحه شما عبور کنند. این اعمال، باعث می‌شود که آن‌ها در مورد کیفیت محتوایی که نشان می‌دهید تردید داشته باشند، و در انتظار پایان دادن به آن نیستند. از سوی دیگر، برخی ویدیوهای خودکار به شدت خشن هستند، شما می‌توانید باعث ایجاد اختلال و آشفتگی شدید شوید،مثل زمانی که صدای ناگهانی ویدیو باعث آزار کاربر می شود. به این ترتیب کاربران نه تنها از صفحه شما دور می‌شوند، بلکه فورا مرورگر را می‌بندند.

مسائل کلیدی عمومی 

راه‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید به طور نامناسب از کلمات کلیدی استفاده کنید، و آن‌ها معمولا یا تلاش‌های بهینه سازی را بی‌ثمر می‌کنند. کلمات کلیدی به روشی هستند که شما برای نشان دادن آنچه در محتوای شما انتظار می‌رود، استفاده می‌کنید. با این حال، از آن‌ها به طور استراتژیک استفاده کنید. اگر به کلمات کلیدی خود فکر کنید، خوب است، اما این موضوع کافی نیست. شما باید تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید تا ببینید کدام کلمات کلیدی برای ارتباط مستقیم و جستجو، رتبه‌بندی می‌شوند و همچنین آن‌هایی را پیدا کنید که شما را از رقیب تان متمایز می‌کنند. زمانی که یک مجموعه کلمات کلیدی که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید را دارید، به دنبال راهنمایی بگردید، و ببینید چطور می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر شما یک لیست آمازون را بهینه کنید، باید از تمام کلمات کلیدی در جهان در یک صفحه استفاده کنید. هم چنین یک فرکانس پر زرق و برق داشته باشید و همین کلمات کلیدی را در صفحات وب سایت خود تکرار نکنید.

پیگیری بک لینک های سایت خود

بک لینک ها ابزار مهم سئو هستند، اما می‌توانند باعث ایجاد دردسر زیادی شوند. به طور مرتب آن‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه آن‌ها کار می‌کنند و شما با وب سایت‌های بدنامی مرتبط نیستید. یکی از رقبای شما ممکن است تلاش کند شهرت خود را با بک لینک های ضعیف خراب کند. علاوه بر این، از ساختن بیش از حد بک لینک ها در یک دوره زمانی کوتاه اجتناب کنید. الگوریتم‌های گوگل این گرایش را تشخیص داده و آن را مشکوک می‌دانند. احتمالاً مجازات آن را خواهید دید. شما می‌دانید که داشتن یک وب سایت بدون سئو مناسب، بی‌فایده است، و جزو اشتباهاتی است، که هر فرد مبتدی می‌تواند انجام دهد.

سئو و بهینه سازی سایت معمولا یک امر زمان بر و طولانی مدت است پس اگر می خواهید از همان ابتدا در صفحه اول گوگل باشید نیاز دارید که از تبلیغات کلیکی و صرف هزینه های دلاری به سایت گوگل برای تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید. در پست های بعدی سعی می کنم بیشتر در این خصوص توضیح دهم. 

 





:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: